I fell for you ~222~
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Alles van starkid is leuk. Ik luister graag naar Japanse muziek maar vind ook musicals erg leuk. En sam tsui vind ik ook erg goed
8 jaar geledenTja, laten we maar zeggen dat ik ervaring heb en weet hoe het voelt.
8 jaar geledenEn maakt niet uit dat het langer duurde!! Ik zal eeuwig blijven wachten als dat nodig is!!
En hmmm lievelingsliedje.. Ik vind zoveel leuk!! Daarnaast verander ik ook om de zoveel tijd.
Toch houd ik wel nog steeds van het nummer Elysium van Bear's Den. En euhhh meestal zijn het eigenlijk de mensen die coveren die ik het leukst vind. Als je de hele lijst wilt hebben, moet je het maar zeggen.
Ik probeer nu één nummer te bedenken, maar ik weet het echt niet.. One Republic, Coldplay, Gabrielle Aplin, Lauren Aquillina, Justin Bieber, The Vamps, Nick Pitera, Kurt Hugo Schneider, Sam Tsui, Robert Paul Hegenbarth, Lukas Graham, Rachel Platten...
Haha Michel toch, dat heet dus verschijnselen ;p Aww ik kan Sev zijn gezicht al voor me zien ;p
8 jaar geledenMet mijn vorige vriend, toen ik 16 was mocht dat ook niet waar ik uiteindelijk heel dankbaar voor ben, wij waren ook niet zo lang samen uiteindelijk
Maar nu heb ik echt een schat van een vriend, we zijn al iets langer als 5jaar en een half samen (:
Ik ben zelf ook nog nooit in Phuket geweest maar een vriendin van me is al een paar keer in Phuket en Bali geweest en raad het aan, zelfs het lokale voedsel en met de auto rondrijden zou heel handig zijn (:
Ik heb ooit eens een gitaar gekocht als een echt koopje omdat de zaak de boeken ging toe doen en had mezelf beloofd om gitaar te leren spelen maar zo zelfstandig heb ik het geduld niet voor ;p oeps ;p en met de opleiding ook geen tijd...
Hij noemt Lucas en is echt een schatje, zo schattig (maar dat zijn stiekem alle baby's wel) (:
Dat doet me eigenlijk stiekem nog een beetje meer verlangen naar een mini me ;p haha dan leidt ik die helemaal in de wereld van Harry Potter enz (: haha al wil ik eerst wel gaan samenwonen, werken, reizen en hopelijk ook trouwen (:
Mijn lievelingsliedje? Ehm oei dat is een hele moeilijke: ik hou van Infinity van One Direction maar You and I van One Direction is ook echt mijn liedje wel (zie maar als weenliedje ;p ) maar The Phoenix van Fall Out Boy, Photograph van Nickelback en Amnesia van 5SOS liggen ook wel nauw aan mijn hart. Oeh en Throne van Bring Me The Horizon is ook een echte leuke, die zingen mijn vriend en ik altijd mee in volle borst in de auto.
Al denk ik dat ook een stiekeme winner Your Guardian Angel zou kunnen zijn van The Red Jumpsuit Apparatus (maar dat is omdat mijn vriend daarop een filmpje had gemaakt met foto's van ons omdat we 4 jaar samen waren toen (: ) Als je dat liedje niet kent moet je het echt eens opzoeken want dat is echt een prachtig liedje!
Wat is jou lievelingsliedje?
Zolang je meld dat de personages van rowling zijn en het fanmade is moet het geen probleem zijn . Starkid heeft met de musical er toen wel last van gehad
8 jaar geledenHahahahahahahahahahahahaha, Michel dat heet karma
8 jaar geledenMijn lievelingslied? Hmmmmmmmm.....
Ik heb echt geeeen idee, ja de riff off van pitch perfect 2 denk ik