Skatepark
Esmee hier alweer
en is ie leuk??
xxx.
*volgende dag na school*
Justin pov:
'Sam fiets je meteen met mij mee of ga je eerst naar huis?''ik fiets meteen met jou mee als je het niet erg vind''nee tuurlijk vind ik het niet erg' We gingen naar het skatepark maar onder het fietsen hoorde ik een mobiel afgaan, het was niet mijn mobiel dus het is die van Sam.
Sam pov:
'Shit! Justin ik...''wat is er?''ik krijg net een smsje en daar ben ik niet blij mee!''wat is er dan?''Bart is in Atlanta!''wie is Bart?''een pestkop die bij mij in Nederland op school zat''ik bescherm je wel als we hem tegenkomen Sam''dankje maar ik denk niet dat het helpt..1 van de vrienden van Bart is namelijk al 1 jaar op me en slaat alle jongens in elkaar waar ik mee omga gewoon uit jaloezie'
Justin pov:
'Ik laat dat niet gebeuren!''dankje dat je het voor me op wilt nemen''maar mag ik dat smsje eens lezen?''jaa hier: hee sukkeltjee je weet vast wel dat ik en mijn vrienden nu in atlanta zijn en ik hoor net van Dave dat hij op je is..nou nou dat word problemen meisje! ik zou maar uitkijken want als Dave hoort dat je met andere jongens bent dan loopt het voor de jongens niet goed af! Bart'Wow Sam dat is nogal wat''jaa ik weet het''daar is het skatepark al!''okeej'
*in het skatepark*
Sam pov:
Justin gaat eraan als Dave en Bart hier komen. Ik ben bang dat ze weten dat ik hier ben. Ik skate graag en dit is het enige skatepark hier. 'Justin..''nee eerst ik!''okeej''Sam ik vind je al vanaf dag een leuk en dat werd steeds groter daarom ben ik die briefjes gaan schrijven' Justin komt steeds dichter bij me. 'En je moet weten..' Nu komt zijn hoofd dichter bij, en mijn hoofd dichter bij zijn hoofd.'ik vind je meer dan gewoon aardig''Justin...uhm..dat is..' Ik kon mijn zin niet afmaken want daar was hij dan de zoen! Zo snel had ik het niet verwacht maar ik vond het fijn en niet erg ik vind hem ook meer dan gewoon aardig. Ik voelde zijn zachte lippen tegen de mijne en hij legde zijn handen op mijn heupen en ik mijn armen om zijn nek. Maar dan opeens....
Reageer (2)
ohnee, vast bart en dave!!
1 decennium geledenverder je maakt het spannend niet grappig
1 decennium geleden