Foto bij idontwannabeyourfriend;SIXTEEN.

nog eentje, en laat ik maar eens stoppen met al die dramaa.

justin point of vieuw.
en zo snel ze was gekomen, was ze ook weer weg.. ik kon het even niet bevatten die woorden, maar toen ik het bevattie rende ik achter haar aan 'wacht, amber!' ze stond voor haar deur. 'wat justin?' ze keek me verdrietig aan 'ik, ik.. stamelde ik, 'je wat?' ik kwam niet uit mijn woorden en dat op zo'n moment, i ga voor haar staan en pak haar hand egint te glimlachen'ik mmende wat ik in die brief zei weetje, dat ik altijd van je zou blijven houden.. ' ze keek weg, ' echt waar..' ik knik 'echt waar, ik hou nog steeds van je, ik kan niet zonder je ik wil ook geen vrienden met je zijn amber, ik wil je als mijn vriendin..' ze begint te glimlachen en ik krijg een warm gevoel in mijn buik.'ik weet niet wat ik moet zeggen' ik kijk in haar ogen, 'zeg dan niets' ik buig naar voren en terwijl ik mijn ogen sluit komen onze hoofden steeds dichterbij, ik sla mijn armen om haar heen en kus haar met heel veel passie, als we uitgezoend zijn fluister ik 'ik heb dit zo gemist,' 'ik ook, ik hou van je justin' ik bedenk me dat we in de regen staan, zij blijkbaar ook want ze begint te lachen 'hier staan we dan als twee sukkels in de regen' ik begin ook te lachen en begin haar maar weer te zoenen.

Reageer (11)

  • Gratefully

    Ahh wat schattig(flower) maar als ik amber was dan had ik het justin niet zo snel vergeven hoor!

    1 decennium geleden
  • Protocion

    yes !!
    dIT IS WAT IK HOOPTE WAT ER ZOU GEBEUREN !(H)_O_

    1 decennium geleden
  • promqueen

    (H)

    1 decennium geleden
  • Drewbiebers

    :$(H)

    1 decennium geleden
  • Juvenile

    ikga verder lezen [a]!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen