Foto bij Epilogue.

Ik had eigenlijk gehoopt op wat meer reacties, maar goed, Zilo en kim bedankt c:
Dit is btw een flashback.

"How can you not like them? I mean, it's practically our country's pride." Hij zag hoe ze hem met verbazing aankeek en hij haalde zijn schouders op. "I'm just not that into older books I guess. Besides, I think it's more for women than men." Ze zaten in het café waar ze vaker kwamen en waren verwikkeld geraakt in een discussie over de boeken van Jane Austen, waar Hailey bij zwoor. Hij daarentegen was niet zo van de boeken, iets wat Hailey totaal niet kon begrijpen.
"They aren't just for women, the way Jane describes the characters and their relations is just.. like, I have no words for it at all. Every man should read her books, it's the perfect education. Next to the fact that the way she describes romance is just so good. She's bloody amazing."
"I think that's just your opinion, to be quite honest. I get that you absolutely love them but that doesn't make them educational."
"But it absolutely does. It's historical, which makes it practically educational. And it isn't just my opinion, because look at all the films they've made so far. I don't think you cannot not have heard of pride and prejudice, to set an example. People from all over the world have read her novels and praised her enough that film producers thought it was a good move to make films out of them. Not to mention Austenland." Hij kon het niet laten om te glimlachen terwijl hij luisterde hoe ze steeds meer argumenten erbij bracht waarom ze gelijk had op dit vlak. Hij kon werkelijk waar uren naar haar luisteren zonder er zat van te worden en genoot iedere keer weer van de manier waarop ze de discussie aanging.
Ze maakte nu al vijf maanden deel uit van zijn leven en hij had zich nog nooit zo goed gevoeld, als dat hij deed bij haar. Na acht dates had hij haar gevraagd of ze zijn vriendin wilde zijn en sindsdien voelde hij zich de gelukkigste man op aarde. Al helemaal nu ze zo voor hem zat en vol passie sprak over iets wat haar oprecht interesseerde. En toen realiseerde hij het zich. Hij hield van haar. En dat vertelde hij haar ook, tussen haar woordenstroom door gleden de betekenisvolle woorden uit zijn mond. "I love you." En daarmee had hij Hailey tot zwijgen gebracht.
Langzaam maar zeker spreidde een glimlach over haar gezicht en keek ze hem met sprankelende ogen aan. "I love you too."

Reageer (6)

  • DreamyHoran

    Perfect <3

    9 jaar geleden
  • Seasons

    Still owe you a reaction on this pretty story!
    Zoals ik al wel gezegd had, dit verhaal is echt perfect.
    Mocht iemand mij vragen naar een perfect verhaal, zou deze in mijn rijtje naar voren komen.
    Cliché met een goed einde zou niet leuk geweest zijn, deprimerend slecht einde zou mijn hart breken.
    Dit was het beste dat wij lezers ons konden wensen.
    Bedankt voor een prachtig verhaal, een diamand tussen stenen! x

    9 jaar geleden
  • Peperoni

    Oh mijn god. Ik kon je wel wurgen toen ik zag dat dit het epiloog al was maar het is echt een mooie afsluiter. Ik denk dat dit mijn lievelingsverhaal is op Q. Geen grap.

    9 jaar geleden
  • awsten

    Aahw dit is echt een prachtig einde <3

    9 jaar geleden
  • Naressa

    ik ben zo zo zooo, nieuwsgierig of ze nu samen komen o my god,
    maar super goed geschreven
    : )

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen