De bel zou zo gaan en dan was het pauze.De jongens die nu geen les hadden plaatsen zich ook aan de tafel en al snel vult de aula zich met lawaai.

Na school loop ik met de jongens naar buiten en neem afscheid van hun.'Wanneer kom je nou eens langs?' Vraagt Kisame en woelt door mijn haar.'Morgen?' Opper ik en kijk naar hem op die breed grijnst.'Yesh~!' Roept hij en haalt het slot van zijn motor.Ik lach en kijk de andere die knikken dat het goed is.'Oke, dan geef ik het wel door aan Klojo dat ik morgen met jullie mee ga.Moeten we na school wel even wat spullen ophalen'. Zeg ik en loop mee het plein af.'Oke, zeker dat we je nu niet hoeven af te zetten?' Vraagt Pein en klopt op de zitting achter hem.'Iie, maar arigato.Ik loop wel, het is om de hoek.En ik moet nu echt nodig sigaretten kopen.Klojo laat me ze anders nooit halen'. Zeg ik grommend en grinnik.De jongens schudden grijnzend hun hoofd en starten hun motors.'Dan tot morgen en succes met Klojo'. Zegt Hidan snappend dat ik er Soyo mee bedoel.Ik bedank hem en loop zwaaiend weg op naar een klein handeltje waar ik Black Devils koop.Glimlach stop ik een sigaret in mijn mond en het pakje in mijn jack.Ik steek de sigaret aan en loop terug naar het tehuis.Een eind verderop zie ik Haku en Mo-chi lopen.Mo-chi rent gillend en lachend om iets de straat op terwijl Haku roept dat ze terug moet komen.Ik ren op ze af en hoor én zie op hetzelfde moment een auto me voorbij komen met grote snelheid.Alles gaat traag.Haku draait zich om en ziet de auto aankomen.Hij roept naar Mo-chi en dwingt zich in haar richting.Mo-chi die stopt met bewegen kijkt geschrokken naar de auto die haar nadert en lijk versteent.Mijn passen lijken te klein om er te komen.De auto ramt Mo-chi die tegen de voorkant klapt, over het dak schuift en verderop tegen de grond klapt.Haku bereikt Mo-chi en belt het alarm nummer.Ik voel mijn rechteroog veranderen en richt me op de auto.De snelheid neemt af en de auto schiet terug.Haku kijkt op en ziet me dan.Ik houd mijn hoofd een beetje schuin en de auto deukt aan de zijkanten in.Langzaam sluit ik mijn rechteroog en zie met mijn linkeroog hoe de auto indeukt en dan explodeert.Ik zak neer op de grond en houdt mijn oog vast terwijl er wat bloed tussen mijn vingers door drupt.Ik weet op te staan en ren naar Haku en Mo-chi.'Mo-chi!Zeg iets!Kom op blijf bij ons, je kunt dit overwinnen, ik weet het zeker'. Spreek ik haar in en hoor de ziekenwagen aankomen.Haku en ik mogen mee naar het ziekenhuis en zien daar hoe ze naar het spoed gedeelte rennen met Mo-chi.Nerveus loop ik rond en vraag me af of ik iemand moest bellen.Ino of Tenten, of een van de jongens.Een dokter komt naar Haku en mij toegelopen met wat drinken en zegt dat we beter wat kunnen gaan eten omdat het nog wel even kon duren.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen