Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 128

Hey lieve lezers

De volgende komt waarschijnlijk pas in de Paasvakantie want mijn voorraad is op en ben nog heel druk aan het werk voor stage (wat zowat in het honderd loopt)
Daarbij heb ik daarjuist verschrikkelijk nieuws gehoord van mijn oma, ze is ongeneeslijk verklaart dusja ik weet niet wat er deze week nog gaat gebeuren...

Toch een HAPPY BIRTHDAY TO GEORG!

Groetjes magiclove

De volgende ochtend was alweer aangebroken. De dag van je examen. Je was voor Tom wakker en keek even op de klok. 9u. Over een half uur moest hij opstaan. Voor het eerst sinds een paar weken mochten ze eens later naar de studio. Je kon duidelijk merken dat Tom en ook de andere jongens die paar uurtjes extra wel eens nodig hadden. Je keek naar Tom zijn gezicht en kreeg een grote lach op je gezicht. Wat was hij toch zo knap en stiekem best wel schattig, zeker op dit moment. Je drukte een kusje op zijn wang en wou uit bed gaan. Je kon een ontbijt voor de jongens maken. Dan kon je alles klaarzetten zodat ze dat al niet moesten doen en kon je ontbijt voor Tom en jou naar de kamer nemen. Ontbijt op bed, zoals hij ook al eens voor jou had gedaan. Je haalde voorzichtig zijn armen van je lichaam en schoof op naar de rand van het bed. Juist toen je uit bed wou stappen, voelde je 2 sterke armen rond je middel die jou terugtrokken op bed. Je slaakte een kort gilletje en hoorde Tom grinniken. Jij: “Tom!” Tom: “Goedemorgen schat.” Je kroop terug dichter naar hem toe en gaf hem een kus. Jij: “Goedemorgen.” Tom: “Waarom ging je weg?” Jij: “Wel ik wou een ontbijtje maken.” Tom: “Hmmm, maar toch heb ik liever jou.” Hij keek je met een speelse blik aan. Jij: “Nog maar net wakker en al zo denken.” Tom: “Dat is omdat ik jou bij me heb.” Je voelde je rood worden en drukte een kus op Tom zijn lippen. Hij sloeg meteen weer zijn armen om je heen en trok je bovenop hem. Je voelde zijn tong over je onderlip en opende meteen je mond om hem toe te laten. Hij drukte je dichter tegen hem aan en je ging met je ene hand door zijn haar en met de andere over zijn gespierde borstkas. Na een tijdje stopte de zoen. Jij: “En toch moet je ontbijten.” Je drukte nog snel een kus op zijn lippen en stond daarna recht om naar beneden te gaan. Tom keek je beteuterd aan. Jij: “Blijf maar liggen, ik ben zo terug.” Hij keek je glimlachend aan en daarna verliet je de slaapkamer. Je ging meteen naar de keuken toe en maakte een paar broodjes warm. Je begon al met de tafel te dekken en toen je daarmee klaar was, zag je Gustav naar beneden komen. Gustav: “Goedemorgen.” Jij: “Goedemorgen.” Jullie maakten samen het ontbijt klaar en daarna legde je wat eten voor Tom en jou op een plateau. Jij: “Ik ben terug boven.” Je glimlachte nog eens naar hem en ging dan de trap op. Je liep terug jullie kamer in en zag Tom nog altijd in bed liggen. Meteen keek hij op en zag je een grote glimlach om zijn lippen. Je zette het ontbijt op het nachtkastje en meteen daarna trok Tom je terug op het bed. Tom: “Ik heb je gemist.” Je giechelde en drukte een kus op zijn lippen. Jij: “Ik was maar eventjes weg.” Tom: “Het leek wel een eeuwigheid voor me.” Je lachte om zijn overdreven gedoe maar toch vond je het onwijs schattig. Je drukte een kus op zijn wang en nam daarna de plateau met het ontbijt op. Samen aten jullie alles op. Tom legde de lege plateau opzij en kwam daarna terug bij jou liggen. Jij: “Moet je jou niet aankleden?” Tom: “Maar ik wil bij jou liggen.” Je schudde lachend je hoofd en sloeg je arm om zijn middel. Tom: “Hmm, ik wou dat ik zo een hele dag bij je kon liggen.” Jij: “Straks kunnen we weer zo liggen.” Tom knikte en streelde daarna je haren waardoor je nog dichter tegen hem ging liggen. Helaas moest jullie moment verstoord worden door gebonk op de deur. Bill: “Tom! We moeten over vijf minuten vertrekken.” Hij zuchtte en liet jou daarna los. Hij trok snel propere kleren aan en gaf je nog een lange kus. Tom: “Tot straks schat.” Jij: “Tot straks Tom.” Je drukte nog een kus op zijn lippen en daarna verliet hij de kamer. In de gang zag je de jongens naar buiten gaan en je zwaaide nog eens naar Tom die nog eens achterom keek. Hij zwaaide terug en daarna deed Georg de deur toe.

Reageer (2)

  • Luckey

    Heel veel sterke met je oma en jullie


    Tom echt XD
    Zo vroeg al

    Wel lief deeltje
    Anel verder please

    9 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaan en nog is veel sterkte me u oma (flower)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen