Foto bij Wolfpack unknow

wolfpack= zonder Seth weliswaar.

een paar benen zie. Verbaasd kijk ik omhoog naar wat er bij dat paar benen hoort. Ik kijk in het gezicht van Seth. 'Hoi' zegt hij, zo vriendelijk als ik ben zeg ik hallo terug. Ik kijk hem vragend aan en vraag of er iets is. 'Je zit hier zo alleen, wil je misschien bij mij en men vrienden zitten?' vraagt hij. 'Ja..., dat is goed' zeg ik aarzelend. Hij trekt me omhoog en neemt me mee naar een tafel waar nog 5 jongens zitten. 'Hey jongens, dit is Noah.' zegt Seth. Van alle kanten krijg ik hallo toegeropen.
Ik zit neer op de plaats naast een gespierde jongen. Maar die beschrijving is na een tijdje vaag, want ze zijn allemaal gespierd. Ik kijk de tafel rond als iedereen zicht voorstelt. 'Sam' dat is dus die gespierde jongen naast mij. 'Paul' wordt er naast Sam gezegd, 'Embry' zegt een speels uitziende jongen, 'Jared' zegt nog een andere jongen en 'Jacob' wordt er als laats gezegd. 'Hoi Noah' stotter ik met je ogen nog altijd op Jacob gericht. Hij fascineerd mij er is iets met hem. De jongens praten verder, maar ik luister niet meer. Als opeens ruw uit mijn gedachten wordt getrokken door de bel. 'Welke les heb je nu?' vraagt Sam aan mij. 'Wacht even' en je haalt je lesrooster uit 'Lichaamelijke Opvoeding'. 'Oh, dan zit je met ons in die les' glimlacht hij...

Reageer (2)

  • MeLovesMusic

    Oehw gezellig. Wauw, liefde op het eerste gezicht. Met Jacob nog wel. *Joelt.* Benieuwd wat híj van haar vind. De jongens lijken me wel aardig. As usual. x]. Ik hoop dat 't een leuke gymles word, haha. En dat ze vrienden worden met elkaar. Dat zou nice zijn. ^^.
    Gauw verder bitte.

    1 decennium geleden
  • YannaiWrites

    Waaaaaaaaa. snel verdeeeer!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen