Ok, het is bijna terug school
en dan mag ik niet op de computer.
Maar soms kan ik er stiekem op,
en dan zal ik een stukje schrijven.
Ik doe pas verder na 3 reacties '-

OHMYGOD ' -

Het was nu al 2 weken verder, en elke nacht stonden ik en Matt onder de appelboom te zoenen. Demi wist nog steeds van niets. Ik en Matt waren op Demi haar kamer aan het wachten. Af en toe gaf ik hem een kusje, bang om betrapt te worden. We luisterden wat naar mijn ipod. Die vol stond met Justin Bieber, Usher, New Boyz, Chris Brown,... Ik nam mijn rood dagboek, dat ik nooit alleen thuis liet en liet een van mijn tekstjes zien die ik voor hem had gemaakt. Het was er eentje van vorig jaar, toen hij mij nog niet gezoend had.- But I'll be there forever. You will see that it's better. All our hopes and our dreams will come true. I will not disappoint you. I'll be right there for you 'til the end. The end of time, Please be mine "Wow, Aline, het is echt prachtig." hij wreef over mijn hoofd en gaf een kusje op mijn bruine krullen. Ik nam zijn hand vast en lag met mijn hoofd tegen zijn schouder. Zo kon ik wel uren blijven liggen, gewoon naar het kloppen van zijn hart luisteren zonder een woord te zeggen. Maar al snel was Demi gedoucht en kwam ze terug de kamer binnen. "We kunnen de stad in gaan, als Matt ons wil brengen natuurlijk." we keken hem hoopvol aan. "Alles voor mijn kleine zusje eah." hij lachte, weer dat perfecte gebit. Ik deed mijn zwarte sneakers aan en nam mijn tas. Hij ging vast wel nog even mee om een ijsje te halen. Dacht ik in mezelf toen ik de auto instapte. Nu ik er over nadacht, Matt was 2 jaar ouder als mij. Ik werd al snel uit mijn gedachten gehaald door het hyperactieve gezang van Demi. Het was eindelijk groen, het leek wel uren te duren. "Pas oooooooooooooopp!" riep ik toen ik aan de andere kant een auto door het rood zag rijden. Ik vloog naar voor tussen de twee stoelen vanvoor en viel met een klap tegen het dashboard. Voor de rest werd alles zwart.

Reageer (3)

  • Juvenile

    oew, wat is er happened?
    niks ernstig, want anders..
    ja dat weetik niet.
    volgende reactie word lang!

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    verder!!!:Y)

    (aa) voor dit hypere kind? :P

    1 decennium geleden
  • Drake

    mooi geschreven
    en leuk verhaal. [aa]
    en heel snel verder,
    want ik ben best wel benieuwd ;d
    maar, ik ben vandaag zoiezo
    wel weer levenloos met mijn reactie's
    en doelloos, enzo.
    maar ik probeer wel altijd een lange reactie
    te zetten, toch ? 8D
    whehe, heel snel verder. xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen