030 Jasmine
"Jaaaaaas!" Nog voor ik me goed en wel gedraaid heb naar de richting van waar de stem kwam word ik opgepakt en rondgedraaid. Ik gil het lachend uit en wordt uiteindelijk neergezet. "Dag Harry!" Ik geef hem nog een kus en richt me dan tot de rest om hen ook te begroeten.
"Zullen we er dan maar aan beginnen? Wie zijn de kapiteins?" vraagt Liam. "Laat ons zeggen dat Louis en Dylan mogen kiezen." stelt Zayn voor. "Ok, en om wat meer competitie te creëren mogen er geen koppeltjes in één team." stemt Dane in. "Gezien we 2 meisjes hebben krijgt elk team de kans 1 meisje te kiezen." vult Niall de regels verder aan.
Als iedereen gekozen is blijken Louis, Niall, Zayn, Dane, Will en ik te spelen tegen Dylan, Liam, Harry, Eleanor, Jack en James.
Na tien minuten staat het al 3-0 voor ons team. Ik krijg de bal van Dane en loop door richting het doel, maar Liam en Eleanor komen allebei op mij af. Vlug speel ik de bal door naar Louis en word nog net onderuitgehaald door Eleanor. Het doet wel pijn, maar ik wil 4-0 dus verbijt ik de pijn. Hinkend loop ik door en roep naar Louis dat ik vrij sta. Hij speelt de bal door naar mij. Nog snel speel ik de bal terug naar Louis en hij scoort. Ons team roept het uit en ik loop naar Louis met open armen. Die vangt me op, maar kan zijn evenwicht net niet houden. Als we met een smak neervallen rol ik van Louis af. "Wat een doelpunt" juicht hij. "We zijn dan ook een geweldig team." antwoord ik. "We gaan dit winnen." glimlacht hij terwijl hij me recht trekt.
Louis had gelijk. We hebben het spel gewonnen met 10-4. "Komen jullie even nog mee bij ons. Iedereen kan zich douchen bij ons." stel ik voor. "Wij moeten ons klaar maken voor straks, we hebben een interview." antwoordt Liam. "ik kom nog mee." bevestigt James, wat gevolgd wordt door instemming door de andere vrienden van Dylan.
Er zijn nog geen reacties.