Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 127

Hey lieve lezers,
Deze week is een zeer emotionele week geweest (nog altijd), deze stage is echt verschrikkelijk omdat ik zo in tijdsnoot zit en dit zal dag 2 zijn dat ik nachtwerk moet doen en zo zal het de komende week ook zijn, late uurtjes en weinig slaap... Toch kan ik het jullie niet aandoen om zolang geen hoofdstuk te gunnen dus hier is er weer één. Daarbij is het leuk om jullie reacties te lezen ^^
Hopelijk hebben jullie een veel betere week gehad en gaan jullie een fijner weekend hebben.
Groetjes magiclove

De volgende ochtend ging Tom met tegenzin naar de studio toe samen met de jongens. Jij zou hier blijven. Tom had je namelijk beloofd om zo snel mogelijk terug te komen waardoor ook jij vroeg was opgestaan. Je nam je theorieboek voor de auto uit je zak en begon erin te bladeren bij het gedeelte waar je gebleven was. Annelies en jij hadden gisteren om 14u bij jou afgesproken om zo samen naar het examencentrum te fietsen. Je keek ernaar uit maar was toch een tikkeltje zenuwachtig. Na een uurtje of 2 was je het beu en dumpte je boek terug in je zak. Je keek op je gsm maar had nog geen bericht van Tom dus die zat waarschijnlijk nog met David te praten. Je was benieuwd wat er zou besloten worden. Je zat altijd wel bij Tom en de jongens. Als je ze twee maanden zou moeten missen wegens die tour zou je waarschijnlijk een wrak zijn. Je kon er daarbij ook niet goed tegen om alleen te zijn daarom dat er bijna altijd iemand van je vrienden er was als de jongens in de studio zaten. Je had nu ook nog wel het programma. Als de jongens zouden beginnen touren zouden ook de kwartfinales beginnen. Tenminste als je door zou zijn. Dus moest je in de finale geraken zou dat betekenen dat je sowieso Tom en de jongens 2 weken moest missen. Je schrok op van de bel die ging en liep naar de voordeur toe om deze open te maken. Je zag tot je verbazing Sam. Jij: “Hey Sam.” Je gaf haar een knuffel en liet haar binnen. Ze deed haar schoenen en dun jasje uit en legde die weg. Sam: “Hey, ik dacht, ik spring eens binnen dus hier ben ik dan.” Je gaf Sam al lachend een knuffel. Sam: “Hoe gaat het leren?” Jij: “Ik was juist gestopt maar het gaat goed.” Sam: “Om hoe laat ga je morgen met Annelies?” jij: “Om 14u vertrekken we.” Sam: “Ik ben er zeker van dat jullie slagen.” Je nam drinken voor jullie beiden en jullie besloten om op het terras te gaan zitten omdat het toch zo mooi weer was. Sam: “Nice zwembad.” Jij: “Je mag altijd een duikje komen nemen.” Sam: “En me mooi het water induwen?” Jij: “He dat was Andrew zijn schuld!” Jullie moesten er beiden om lachen. Ongeveer een jaar terug waren jij en je vrienden in het park bij het meer en toen zei Sam dat ze best wel eens een duikje wou nemen. Met als gevolg dat Andrew haar in het meertje duwde. Dat was een maand voor het schooljaar begon. Een maand dus voor je Annelies, Tom en de jongens kende. Jullie begonnen te praten over nog meer grappige herinneringen en je schrok door het gelach van de jongens. Jij: “Oh damn, hoe lang stonden jullie daar al?” Tom: “Lang genoeg om wat van jullie avonturen op te vangen.” Sam: “Luistervinken.” De jongens haalden hun schouders op en kwamen bij jullie zitten. Tom gaf je een kus op je mond en ging dan naast je zitten. Jij: “En?” Tom: “Je mag na het programma mee op tour, Annelies mag dan ook komen.” Jij: “Echt?” Tom knikte blij. Je stond op en ging op zijn schoot zitten. Je drukte daarna je lippen op de zijne en voelde zijn armen om je middel. Sam: “Ik denk dat ik even niet kan volgen. Je stopte de kus met Tom en legde de hele gebeurtenis van gisteren uit. Sam: “Ik ben blij voor je en voor Annelies natuurlijk.” Je lachte dankbaar. Dat was nu het fijne aan Sam, ze was nooit jaloers en steunde je bij alles. Ze is een echte top vriendin. Sam: “Breng wel een souvenirtje mee he?” Ze zei het al lachend maar toch knikte je.



Tom is cute!



Wow dit is echt al lang geleden



@SUPPORTxBILL: Tom is inderdaad heel cute! zeker op die foto (; en dankje maar helaas zit relaxen er niet in, tenzij mijn werk ineens kei snel vooruit gaat.
@jumbielove: dankje voor je steun! (;
@Luckey: Tom die een bepaald gezicht trekt is nooit goed XD Haha je hebt gelijk ;p en hier is weer een hoofdstuk (;

Reageer (3)

  • Luckey

    Yes!!!!!
    Ze mag mee met de jongens!!!
    Dat word leuk
    Tom bond niet je vriendin afluisteren
    Ze haalt dat examen
    Praktijk erbij en dan met tom auto rijden.na ze toe
    Leuke verrassing voor ze
    Snel verder please!!!
    Jij succes met stage en alles

    9 jaar geleden
  • KiliXxEagle

    wiieeeeeeeeeeeeeeee! De jongens hebben het gefikst! Awesome! ^^ Nu hoeft ze Tom niet te missen en Annelies hoeft Bill niet te missen. Haha.

    snel weiter bitte! (flower)

    9 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaan

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen