Foto bij Hogwart's Slytherin Girl. PartSixteen

uhhm. ik durf bijna niet meer verder te gaan. xD

Ik kijk naar Harry. Hij ziet er een beetje verwilderend uit. 'Ik denk dat ik nu wel kan gaan toch?' Ik probeer op te staan, maar dan komt medame plijster aan gelopen. 'Gaat het weer een beetje meissie?' Ik knik. 'Hier drink dit. Het helpt.' Ik pak een beker en drink het op. Het smaakt een beetje naar limoen. 'Hoe lang ben ik hier al?' vraag ik. 'Al ongeveer een uurtje. Je hebt Geschiedenis gemist, maar dat is t och niet belangrijk.' zegt Meryem. Ik hoor Hermelien zuchten. 'Harry, Ron zullen we alvast naar de grote zaal?' ze knikken en lopen met haar mee. 'Ik wil ook gaan.' piep ik. het limoen watertje prikt in mijn keel. 'Ja, Je mag gaan.' medame plijster helpt me mee met opstaan. 'Kom, ik sterf van de honger.' we lopen naar de grote zaal en ploffen neer. We zitten niet bij de rest van Zwadderich, maar Malfidus kijkt wel telkens. Telkens als hij kijkt moet ik weg kijken. 'Cel, Meryem, dit moeten jullie lezen.' Hermelien staat achter ons. Meteen worden er scheldnamen naar haar toe ge slingerd, maar ze negeert het. Ik kijk naar het artikel. 'SERIE MOORDENAAR ONTSNAPT. SIRUIS ZWARTS ONTHULLING.' wat is daarmee? vraagt Meryem.

Reageer (3)

  • mOoNx

    snel verder

    -xx-

    1 decennium geleden
  • Nortia

    snel verder plz!!

    1 decennium geleden
  • HLoves1D

    snel verder!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen