Heeii.
Sorry dat het zo lang duurt, maar ik heb net stage gehad. Ook heb ik het nogal druk met school. Omdat ik in de derde zit. Dus sorry als het wat langer duurt.

Nummer 15.
Knipperend kijk ik omhoog. Ik zie een waas van gezichten boven mijn hoofd. Ik knipper weer. Dan zie ik Meryem, Harry, Ron & Hermelien kijken. "Wat..? " stamel ik er uit. "Wat is er gebeurt?" Ik kijk om me heen en zie dat ik in het ziekenzaal lig. "Je bent van je stokje gegaan bij Zwamdrift." zei Ron grijnzend. "Ron, dat is niet grappig!" zegt Hermelien bezorgd. Ik ga overeind zitten. "Ik zag iets.. Ik weet niet precies. Maar ik volgde de les ook niet helemaal, maar ik zag een witte schim. Ik weet het niet meer." zeg ik. "Geeft niks." zegt Meryem ook bezorgd. "Je moet gewoon wat rusten en dan kun je je het wel weer herinneren. Denk ik." zegt ze. Ik glimlach flauwtjes. "Wat was er nou met Harry dan?" vraag ik met een blik op hem. "Ze had een Grim gezien. Onzin natuurlijk!" zegt Hermelien luchtig. Ron kijkt me grijnzend aan. "Ik snap het." zeg ik.

Reageer (13)

  • x1Direction

    snel verder=P
    Xx.<'3

    1 decennium geleden
  • MissCarrot

    please verder.

    1 decennium geleden
  • magiclove

    kei goed!
    ik hoop dat je snel verdergaat!
    hij is super!

    1 decennium geleden
  • cupceekje

    snel verder!!!!!
    geweldig verhaal

    1 decennium geleden
  • CaroowKiller

    doe snel verder plzzz!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen