Nummer twaalf.
OMG. Ik had echt niet gedacht dat ik zoveel reactie's zou krijgen. 8)<33
En dat jullie hem ook nog leuk vinden. x')
Echt heel erg bedankt iedereen! <33

Nummer 12
"Wat is er?" vraagt Meryem. Ik haal mijn schouders op, en loop Meryem terug naar de leerlingenkamer. Ondertussen is het een beetje voller geworden en staat Malfidus in de belangstelling terwijl hij uitlegd hoe Hagrid doet als hij een draak ziet.
Met een woedend gezicht kijken Meryem en ik hem aan. Dan lopen we naar de Grote Zaal. Voor de helft zit de tafel van Zwadderich vol. Ik kijk naar de Griffoendortafel. Ik zie Hermelien de ochtendprofeet lezen, terwijl Ron en Harry druk aan het eten zijn.
Ik pak toast en leg het op mijn bord. "Ben jij ook zo benieuwd naar Hagrid?" vraagt Meryem met mond vol. Ik knik. "Ja, absoluut." zeg ik.
Severus Sneep loopt naar onze tafel en begint roosters uit te delen. Meryem en ik hebben de zelfde roosters als elkaar.
Ik pak mijn rooster van een slecht gehumeurde sneep en bekijk het. "Mmmhh." zegt Meryem. "Valt nog mee! Of niet?" Ik knik. Eerste uur Waarzeggerij. We blijven nog een tijdje zitten en gaan dan naar de toren van Professor Zwamdrift.

Reageer (11)

  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden
  • dorcha

    Echt leuk!

    Snel verderrrrrrrrrrrrr!!! pleazzzzzzzzzzzz!!!

    1 decennium geleden
  • xFame

    Coewll!
    Nexxxt...(L)

    xx

    1 decennium geleden
  • Dreamcatcher

    Ik heb hem gemaakt,
    en een reactie geplaatst,
    dus moet er nu zeker wel een volgend deel komen (A)

    1 decennium geleden
  • 151013

    Snel Verder! :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen