Nummer 10.
Veel plezier, enn succes !

Nummer 10
Ik ga op bed liggen, trek de gordijnen dicht en maak het gemakkelijk. Ik hoor Patty's voetstappen door de slaapzaal galmen. Lachend hoor ik haar 'stuiptrekken' met haar domme vriendinnen. "....ook gehoord heb ik dat Hagrid een gevaarlijk monster is, dat een gevaar voor Zweinstein kan vormen." grinnikte een vriendin van Patty. Iedereen lacht, maar dan is het al gauw stil. Laten we gaan slapen. hikt Patty nog na van het lachen. Na een tijdje is het stil.
Nog kwaad lig ik 100 en 1 wraakacties te verzinnen voor Patty.

De volgende ochtend, word ik vroeg wakker. Ik sta op, kleed me aan en probeer ga naar de leerlingenkamer. Nog niemand is op. Ik kijk uit het raam. Ik zie de rook uit de schoorsteen van Hagrid komen. Wat heb ik zin in om een bezoek aan hem te brengen.
In de raamweerspiegeling zie ik een grijnzend gezicht. Ik draai me om en zie Malfidus grijnzend kijken. "Wat?" vraag ik zowat onverstaanbaar. "Oh, niks hoor. Ik keek gewoon naar het uitzicht." Met een rood hoofd kijk ik hem aan. Wat moet ik zeggen? Denk ik verward.

Reageer (9)

  • Griezmann

    @Cupceekje

    Idd XD
    Jij ehbt gelijk het is onder het meer in de kerkers.

    1 decennium geleden
  • cupceekje

    srru maark moet ff een betweter zijn.
    er zijn geen ramen in de leerlingen kamer van zwadderich
    hun leerlingenkamer is namelijk in de kerkers!

    1 decennium geleden
  • Imladris

    ikke lieven jouw serie en ik geef MCRmadness helemaal gelijk^^
    xxx

    1 decennium geleden
  • NienkePOINK

    Yayy
    liefdde ja nog steeds aan jou quiz
    egt vind super leukk^^ en Draco blijft een lekkerding xD
    hihi

    x. Je trouwe fan xD

    1 decennium geleden
  • KimCupCake

    Verderr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen