Nummer acht. Veel plezieer. >=)

Nummer acht.
"Dus het is waar?" vraag ik zachtjes. "Hagrid geeft les?" Malfidus doet alsof je niet bestaat. "Maar ach. Vader zegt dat Perkamentus niet lang meer hoofd van deze school zal zijn. Daar zorgt hij wel voor." Meryem kijkt Malfidus kwaad aan. "Ze zei wat hoor!" zegt ze kwaad. Malfidus kijkt Meryem verbaasd aan. "Wie zei wat?" vraagt hij met een opgetrokken wenkbrauw. Hij kijkt mij aan. Met een dieprode kleur op mijn wangen duik ik weg achter mijn sorbet.
"Ze lijkt me van slag. Zeker omdat Hagrid het tot leraar heeft geschopt!" zegt hij. Korzel en Kwast lachen dom om zijn grap. Meryem kijkt nog een met een dodelijke blik naar Malfidus en draait zich om. "Waarom zei je niks meer?" vraaagt Meryem. "Je hoeft echt niet bang voor Malfidus te zijn hoor."
Ik schud mijn hoofd. "Dat is het niet.." "Wat dan?" vraagt Meryem. Voordat ik kan antwoorden staat Perkamentus alweer op.

Reageer (5)

  • Imladris

    geweldig!!!
    xxx

    1 decennium geleden
  • 151013

    Verder!

    1 decennium geleden
  • ChickaXJirki

    snel verder
    zo een gaaf verhaal

    1 decennium geleden
  • Dreamcatcher

    Ok, je MOET nu direct verder doen! Want ik ben net zo'n grote Draco fan als jij and LollyLiefde! (Nou, hoop ik toch ^^). And daarom EIS ik een vervolg!

    1 decennium geleden
  • NienkePOINK

    Hihi
    ben ik niet de enigste die ene groot draco fan is haha
    verder gaan met je quiizz^^

    x.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen