Nummer vijf. Veel leesplezier !

Nummer vijf.
De zweinstein express stopt en de gangen lopen vol. Iedereen wil naar buiten. "Zullen we maar even wachten?" vraag ik. Meren knikt. "Goed idee." Ik kijk uit het raampje naar de mensen op het perron. Hagrid roept de eerstejaars bijmekaar. Ik klop op het raam. "Hij hoort het echt niet hoor." zegt Cho grijnzend. "Weet ik." zeg ik. Ik klop nog eens, maar Hagrid kijkt niet om. Malfidus bleke gezicht kijkt jouwn kant op.
Hij grijnst. SHIT! denk ik. Alweer word ik rood. "Kom je Celine?" vraagt Carlo. Ik kijk om. Carlo wenkt. Ik knik, kijk nog eens door het raampje maar Malfidus is er niet meer. Ik loop achter Cho en Carlo aan. "Wat is er?" vraagt Meryem die naast me komt lopen. "Niks hoezo?" probeer ik zo noncalant te laten klinken. "Nouu. Die blosjes op je wangen." Ik kijk naar de koetsten. "Laten we die nemen." zeg ik. "Praat er nou niet over heen. Vertel eens." Ik loop naar de koets, waar Carlo en Cho al inzitten. "Niks oké. Laat me maar." zeg ik fel.
Meryem kijkt mij verbaasd aan. Dat had ze niet verwacht. "Sorry!" zeg ik meteen. Meryem glimlacht.

Reageer (4)

  • Imladris

    hier wordt iemand verliefd(H)
    cute^^
    xxx

    1 decennium geleden
  • 151013

    Verder!

    1 decennium geleden
  • Dreamcatcher

    Mooi
    Mooi
    Mooi
    Mooi
    Mooi

    1 decennium geleden
  • NienkePOINK

    Verderr NU DIRECTT
    Liefdee^^

    x.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen