Nummer driee. Veel plezieer. x)

Nummer drie
Ik knik en loop achter Ginny aan. "Wat is er dan?" vraag ik. "Nou, Harry is flauwgevallen en Professor Lupos is bezig met hem oplappen." "Ohh. Is Harry flauwgevallen? Hoezo dat?" vraag ik. "Nou. Door de dementors geloof ik."
Ik knik en struikel bijna over iemands voeten. "Is Potter flauwgevallen?" hoor ik een spottend stemmetje achter mij.
Malfidus grijnst van oor tot oor. Ginny kijkt kwaad naar hem. "Ja. En?" vraagt ze. Malfidus lacht honend. "Wat is daar mee?" Grijnzend loopt Malfidus weg met zijn maatjes Korzel en kwast. "Die rot jongens!" zeg ik kwaad tegen Ginny. "Wedden dat voor dat ik dit heb gezegd de hele trein het weet over Harry door hem?" Ginny knikt en loopt naar de coupé. Harry ligt trillend te praten met Ron en Hermelien. "Hai." zegt Ginny. Meteen houden ze op met praten. Maar als ze zien dat wij binnen komen glimlachen ze. "Wat is er gebeurd?" vraag ik. "Nou. Inees voelde ik me heel raar van binnen. Ik hoorde een vrouw schreeuwen en een groen licht. Ik snap het niet. Toen ben ik waarschijnlijk flauw gevallen." zegt Harry. Ik ga naast hem zitten. "Wat erg. Maar wie was die vrouw dan?" Harry haalt zijn schouders op. "Dat vroegen wij ons ook af. Want niemand anders hoorde die vrouw."

Reageer (5)

  • cupceekje

    nu al leuk!

    1 decennium geleden
  • Makayla

    hé, xD Mijn naam is Celine in het echt xD
    Nu is ie meteen Héél interesant voor mij [A]

    1 decennium geleden
  • Imladris

    geweldig!!!!!
    allemaal weten we wel wie dat is^^
    xxx

    1 decennium geleden
  • 151013

    Ik weet het! :| Het iss..

    1 decennium geleden
  • Dreamcatcher

    Phaha, ik weet het :X
    - wie niet -

    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen