Foto bij Chapter 50

Ik haalde diep adem en slikte voor de zoveelste keer. Dit was zo lief. Iedere dag begon ik me steeds meer af te vragen waarom hij zo lief voor me was. Dit verdiende ik niet, tenminste in mijn ogen niet. Danny bleef steeds zeggen van wel, dat ik dit wel verdiende. Ik werd er een beetje zenuwachtig van. Ik was niet gewent dat iemand zo lief voor me was. Danny gaf me een goedkeurend knikje als teken dat ik verder mocht lezen.[/i]


Lieve Mirza,

Zoals je weet houd ik heel erg veel van jou. Toen ik je zag zitten op straat, kon ik je gewoon niet alleen laten. Je had iets in je, je blik, je uitstraling waar ik meteen op dat moment al verslaafd aan was. Die dagen erna heb ik veel lol met je gehad en toen begon ik steeds meer te beseffen dat dit echt was, dat mijn liefde voor jou erg groot was. Iedere dag dacht ik dat ik niet meer van je kon gaan houden, omdat mijn liefde al erg groot was. Maar dat had ik fout, ik begon steeds meer van je te houden. Telkens als ik dacht dat ik al op het toppunt zat, werd mijn liefde voor jou groter en groter. Ik wil je in mijn armen hebben, je nooit meer loslaten. Jij bent het eerste en allerlaatste meisje dat me zo gelukkig maakt. De blik in je ogen laat me doen zweven. Ik wil niks liever dan hele dagen in je ogen kijken en je vertellen hoe prachtig je bent. Al vanaf het begin wist ik dat je prachtig was aan de buitenkant maar nu weet ik dat je ook geweldig bent aan de binnenkant. Kortom: je bent gewoon geweldig. Ik kan geen negatieve dingen aan je opmerken, je bent gewoon perfect. Ik mis je al als we eventjes niet samen zijn. Ik wil echt voor altijd bij je zijn Mirza!

Daarom wil ik je graag de mijne maken,
Ik wil onze zorgen laten verdwijnen en gewoon gelukkig zijn met elkaar.
Ik wil onze dromen uit laten komen.
Ik wil samen zijn met jou!
Voor altijd.

Lieve! Lieve! Mirza, wil je alsjeblieft mijn vriendin worden?

xx een jongen die helemaal weg van je is en je nooit meer wil laten gaan.

Reageer (5)

  • CakeHartjee

    (H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Meymoon

    zo lief :]

    1 decennium geleden
  • XxmongoxX

    :O dat is egt prachtig

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    wauww wat cuteee <33

    snel verderr^^
    xxx

    1 decennium geleden
  • Indeed

    Snel Verderr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen