Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 126

Hey lieve lezers
Het zal de komende 2 weken terug druk zijn, ik moet namelijk voor de paasvakantie mijn lessen af hebben om na de paasvakantie weer 2 weken juf te zijn in dit keer een derde kleuterklas (:
Toch ga ik proberen om hoofdstukken te posten (heb gelukkig nog een voorraadje) (:
groetjes magiclove

Toen jullie omgekleed waren nam je uit de badkamer nog even snel 2 handdoeken en jullie stapten daarna naar beneden toe. In de woonkamer zat niemand meer en toen jullie langs de keuken gingen, zagen jullie Gustav in zijn zwembroek in de keuken staan. Hij was pasta aan het maken voor straks. Jij: “Ziet er lekker uit.” Gustav: “Dankje, de rest zit buiten.” Je vroeg nog of je met iets moest helpen maar hij wuifde het weg. Daarna trok Tom je door de open schuifdeur waardoor je genoodzaakt was om hem te volgen. Je dumpte de handdoeken op de ligstoelen zoals de rest had gedaan en keek Tom daarna aan. Hij kwam naar je toe en gaf je een kusje dat uitliep in een zoen. Je voelde zijn ene hand naar je rug gaan en de andere naar je kont waarna hij je optilde. Je stopte de zoen en keek hem ietwat verbaast aan. Hij had een lach op zijn gezicht die niet veel goeds wou zeggen. Jij: “Wat ben je van plan?” Tom: “Niets hoor.” Jij: “Alsof ik dat geloof.” Hij begon te stappen en toen je jou gezicht draaide zag je dat hij recht op het zwembad afstapte. Jij: “Als je het maar laat.” Tom: “Sorry.” Hij liet je los boven het zwembad maar je had je zo aan hem vastgeklemd waardoor hij zelf zijn evenwicht verloor. Hierdoor belandden jullie samen met een plons in het water. Je kwam proestend terug boven en wreef je plakkende haar uit je gezicht. Je hoorde de anderen lachen. Tom: “Pff lach maar.” Georg: “Doen we.” Je schudde je hoofd en Georg keek jullie met een grijns aan. Georg: “Waar bleven jullie eigenlijk zo lang? Of nee wacht laat maar, ik wil het niet weten.” En hij trok een vies gezicht. Hierdoor moest je lachen waarna je een golf water in je gezicht kreeg en jij een vies gezicht trok. Tom gooide meteen een plens water over hem terug. Om het allemaal af te maken sprong Bill naast jullie in het zwembad waardoor er een grote plens water over je heen viel. Met een grijns kwam hij terug boven water. Je hoorde Annelies zowat sterven van het lachen maar helaas moest zij er ook aan geloven want Gustav gaf haar een duwtje waardoor ze recht in het zwembad viel. Toen ze boven kwam sprong Gustav ook het water in waardoor ze weer een plons water over zich heen kreeg. Ondertussen waren Georg en Tom elkaar helemaal aan het nat spetteren. Jij: “Watergevecht!” En je stormde voor zo snel dat mogelijk recht op Georg af en plensde hem helemaal nat. Tom deed vrolijk mee tot Bill besloot om zijn broer nat te maken waardoor je nu alleen nog was. Je stapte een beetje naar achter om Georg zijn watergolven te ontwijken maar faalde daar helaas dik in omdat hij dan weer naar je toe stapte. Je zag Gustav met zijn vinger een beweging maken dat je niks mocht zeggen en liet ook niets merken. Hij stond achter Georg en juist toen hij weer een golf water op je af wou sturen, duwde Gustav hem kopje onder. Geschrokken kwam hij terug boven waardoor je moest lachen. Dat gezicht was onbetaalbaar gewoon. Te hilarisch voor woorden gewoon. Je gaf Gustav nadat je uitgelachen was een high five waardoor Georg jullie verontwaardigd aankeek. Georg: “Pff dankje.” Gustav: “Graag gedaan maar jij was dit hele watergevecht begonnen.” Hij keek Georg met een grijns aan. Georg: “Oké dat kan ik niet ontkennen.” Ook de rest was gestopt met elkaar nat te spetteren. Jullie besloten maar om jullie watergevecht te stoppen en besloten om gewoon maar wat rond te zwemmen en dobberen in het water.

Reageer (3)

  • Luckey

    Tom die een bepaald gezicht trekt is nooit goed XD
    Dat blijkt wel weer
    Geniaal watergevecht :)
    Snel verder please

    9 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaan

    9 jaar geleden
  • KiliXxEagle

    WHOESH! Gezellig daar, met de jongens. Hihi. En Tom is zoooooooooooo cute op die picca!

    En probeer ook te relaxen, niet alleen maar werken he!

    Oke, droog. LOL.

    xxx (flower)(baby)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen