||31||
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
Hoe kan Niall nog zo lang door gaan met toneelspelen?
7 jaar geledenHij vindt dat hij zelf ziek, zwak en onstabiel is, en dat hij medelijden heeft met zichzelf.
De foto was zijn eerste fout want hij (en Zayn) waren niet voorzichtig genoeg.
Hij zal ongetwijfeld nog een keer in de fout gaan. Sowieso dat hij al nooit dezelfde zal zijn van vroeger.
Zelfs niet ongeveer. Vergeet dat maar. Daar is Niall te veel voor beschadigt. En als hij echt geen hoop
meer heeft, zou de gedachte aan zelfmoord steeds vaker in zijn hoofd rond moeten spoken.
En zou Perrie niet Zayn moeten bellen om te zeggen dat ze het niet geloofd.
Dat ze Zayn daar voor niet in de steek zal laten en via Zayn ook aan Niall laten weten, dat ze niet
de intensies heeft om hun vriendschap te ruïneren.
Dat ze Nialls telefoonnummer heeft, vind ik iets te ver gaan. Die zou alleen Zayn moeten hebben.
Verder niemand. Perrie zou daar juist voorzichtig mee moeten zijn.
xxx
echt snel verder
9 jaar geledenik ben verslaaft aan je story
Dit verhaal is verslaaaaaaaaaaaaaavend!!!!
9 jaar geledenEn met mij is alles super, met jou?
Prettig weekend!
xxx
Inderdaad al hoofdstukje 31.... Leuk weer!
9 jaar geledenJij ook
Nog een fijn weekend!!
Oh en stel je voor sat ik je niet had gesmeekt om het vorige hoofdtuk online te zetten... Dan hadden we die nu pas en dan moest ik dus super lang wachten... Dat had ik echt niet aangekund hoor
9 jaar geleden