Recognition - 14
@girlicious, ik vind hem ook heerlijk, ondanks zijn gedrag. Je weet gewoon dat hij lekker is haha! Sexy mag wel denk ik Ach de baas betaald he, niet May :p Oké oké, misschien een beetje sletterig dan
@yourfriend, hij is ook wel een beetje een egoïstische zak, maar stiekem staat het hem wel, vind je niet?
@Dullahan, Ah wat leuk dat je ook leest! Welkom welkom! Ben benieuwd wat je ervan vindt!
Veel lees plezier! Let me know what you guys think!
@yourfriend, hij is ook wel een beetje een egoïstische zak, maar stiekem staat het hem wel, vind je niet?
@Dullahan, Ah wat leuk dat je ook leest! Welkom welkom! Ben benieuwd wat je ervan vindt!
Veel lees plezier! Let me know what you guys think!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
Oke sexy is dus toegestaan...? Yes! Dan kroon ik meneer Roberts bij deze tot meneer Sexy.
9 jaar geledenWant ondanks dat we hem allemaal een tikje ondragelijk vinden (denk ik) omdat hij net wel een beetje onprofessioneel deed door zomaar weg te lopen blijft hij toch sexy. Nu weet ik hoe May zich moet voelen haha. Zo van: 'ugh ik haat die man.... maar hij is ook zo mysterieus en zo sexy!'
Drama met die taxi's. Heeft zij geen prive chauffeur van het bedrijf? Dat zou geen overbodige luxe zijn in deze gevallen..
En Petertje toch.. de lieve workoholic..denk ook aan je nachtrust cutie!
Jup nu noem ik Peter lekker cute. Als Meneer Roberts die eer niet wilt gaat ie naar Peter
Kudo!
Snel verder!