Foto bij ||30||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Writex83

    Huh???
    Eerst kan Niall glashard liegen door te zeggen dat het photoshop is maar in de kleedkamer
    kan hij zijn vrienden niet eens normaal aankijken??? Daarbij, waarom zegt hij niet dat Liam geen vriend is
    omdat hij Niall voor een leugenaar uitmaakt???
    Sommige zijn trouwens zo goed met photoshop dat het moeilijk te onderscheiden is van 'echt'.
    Maar dan raakt Niall in paniek of hij wordt 'hysterisch' waardoor hij zelf zijn eigen leugen ontkracht.
    Het zou realistischer geweest zijn, als hij laat zien dat het hem niks doet.

    Ten slotte zou Liam dat moeten weten want hij heeft wel ooit bekend dat hij Zayn gezoend heeft.
    Waarschijnlijk was alcohol in het spel maar dan nog. En alsof Liam nog nooit een foto gezien heeft
    die met 'photoshop' bewerkt is. Doe me een lol. Het eerste dat hij zal denken is dat het nep is.

    xxx

    7 jaar geleden
  • natuurix

    Snel verder

    9 jaar geleden
  • cloudydays

    Top stukje weer!!

    9 jaar geleden
  • Iluna

    Dat heeft Niall gelukkig goed kunnen oplossen!!
    En ik begrijp wel dat hij het niet durft zeggen aan de andere jongens, maar misschien zou hij Harry toch in vertrouwen moeten nemen?
    xxx

    9 jaar geleden
  • NiallJamesPayne

    MEID JE BENT DE BESTE ECHT WAAR!!!

    Hmm niall moet Gewokn even de waarheid zeggen...

    GODVERDOMME ZAYN VLIEGT TERJF NAAR DE UK VANWEGE STRESS! Nee niet doen z i love you. Mijn leven stortte even in op dat moment. En het is nu nog steeds aan t storten.

    EN FUCK MY LIFE

    --> maar dat leg ik straks wel uit ;)

    IN IEDER GEVAL THANK THANK THANK THANK YOU SO FUCKING MUCH. SPECIAAL VOOR JOU GA IK POSTEN OP MIJN VERHAAL. (Larry of niall??)

    LOVE YOU FOREVER!

    X

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen