Foto bij 28th Dance

Oke even van tevoren: Het spijt me dat ik jullie heb laten zitten met dat roteinde van het vorige hoofdstuk: GOMENASAI (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil).
Ik heb niet echt een excuus hiervoor behalve gezeik thuis, en 2 keer in de maand ziek worden en de slapste reden..... Ik zat zoals gewoonlijk zonder enige inspiratie. En dan moest ik nog iets anders in het verhaal verwerken (maar das tot nu toe een geheimpje tussen FireFoxieABC en mij, You'll just have to wait ;P )

Dus ja... Verder was ik nog aan het werken aan de situatie van Lillian thuis. In de eerste hoofdstukken is het ten spraken gekomen dat degene bij wie ze woont bijna nooit thuis zijn. Nu wil ik dit in het verhaal verder uitwerken en daar ben ik nog druk mee bezig. En dan nog het verhaal van seizoen 3 van IE dat ter sprake moet komen natuurlijk. Ook dit ben ik nog aan het uitwerken. Oftewel, Een Shitload aan stuff die nog te doen zijn. *Zucht* someone just kill me with an imaginairy (excuses voor mn spelling)* chair or Roar of Time of zoiets. (Yeah I like dialga , a lot).

En dat was mijn gezeik van de dag weer eens xD

Nogmaals sorry dat het zo lang duurde... duss ehm... Bye! *Schiet weg en gaat verder schrijven*

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • xxlenxx

    jaaaa leuk dat je weer verder gaat!
    dit was echt een leuk stukje xD
    snel verder please!

    9 jaar geleden
  • Duendes

    Hahaha zo geweldig droog xD
    Jepp we gaan hier dood :')
    Geweldig :)

    Yeahh geheimpje!! Ssstt
    En je schrijft weer verder! Dat betekent snel verder en kudoooooo

    9 jaar geleden
  • hellwolfcosplay

    Yeahhh cool
    Ben blij dat je weer schrijft
    Snel verdee

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen