Lauren Brown

Ik was blij dat Yael naar buiten kwam lopen. Hij was het serieus nooit met mij eens geworden. Ik hoop dat ze het tot hem door kan laten dringen. Ik ben er klaar mee en ik wil nu gewoon veranderingen zien. Positieve veranderingen. Hij kan ons niet uit elkaar halen. 'Yael, ze zijn nog. Ze zijn te dom om zulke beslissingen te maken. Hun liefde is nog niet echt. Zij voelen niet wat wij al voelen'. Yael schut haar hoofd. 'Wat denk je nou zelf. Omdat ze achttien en twintig zijn, zijn ze nog niet volwassen. Ik vind het onzin. Ze zijn echt al verder in hun ontwikkeling dan jij denkt'. Nu is het Scooter's beurt om zijn hoofd te schudden. 'Jullie snappen het allebei niet. Maar als jullie het allebei niet willen zien en snappen, prima. Jullie kijken zelf maar wat jullie doen. Jullie moeten niet bij mij komen als het verkeerd gaat tussen jullie twee. Daar ben ik niet meer voor'. 'Daar was je ook niet voor Scooter'. Onderbreek ik hem. Scooter loopt driftig naar binnen. 'Dank je wel Yael'. Ik lach vriendelijk naar d'r. Ze wrijft even over mijn rug. 'Ik snap je, lieverd. Jullie zijn jong en soms maak je dan ook fouten, maar dat doet een volwassenen ook'. Ik knik. 'Drankje doen? Althans, ik sla over'. Ze kijkt naar haar dikke, mooie buik. Ik lach en loop naar de deur en houdt 'm netjes voor haar open. Ze knikt als bedankje. 'Ga jij maar Justin opzoeken en vertel hem het nieuws'. Ik loop van Yael weg en ga inderdaad direct opzoek naar Justin. Door de drukte duurt het even voordat ik hem vindt. Hij staat met wat gasten en meiden. Ik loop op hem af. 'Justin!' Roep ik, omdat de muziek zo hard staat. Hij draait zich om en lacht even snel naar me. Snel mengt hij zich weer in het gesprek. Ik trek mijn wenkbrouwen op en zucht even. Deze keer tik ik hem aan. 'Justin, ik moet je wat vertellen'. 'Ik ben in gesprek, ik kom zo wel naar je toe'. Ik loop stampvoetend weg. Ik weet niet waar dit nu weer ineens vandaan komt, maar oké. Fine. Ik ga aan de bar zitten en bestel nog een Sex on the Beach. 'Doe er trouwens maar gelijk twee'. Eis ik. Hij doet wat ik hem vroeg. Hij zet ze op de bar neer. Ik kijk er even ernaar, pak het eerste shotglaasje op en giet het achterover. Met weinig moeite gooi ik het andere shotje in één keer naar achter. Ik schud even m'n hoofd van de sterke drank en kijk de kant van Justin op. Hij heeft het wel heel gezellig met een mooie blondine. Uit jaloersheid bestel ik bij de barman nog een drankje. 'Sex on the beach?' Ik schud mijn hoofd. 'Doe maar pure wodka, alsjeblieft'. Hij kijkt me even raar aan, maar doet het dan uiteindelijk toch. Ik kijk weer Justin's kant op. Hij heeft zijn arm geslagen om de blondine. Ik schud mijn hoofd en speel met mijn nagels. Mijn nieuwe drankje is in de tussentijd alweer klaargezet. Ik pak het glas in mijn handen en speel ermee. Ik voel twee warme handen op mijn schouders zich vast nestelen. Ik kijk achterom en ik zie dat Ryan daar staat. 'Surprise!' Roept hij vrolijk.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen