Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 125

Hey lieve lezers
Hier is de volgende (:
Helaas ben ik niet door naar de 4e rond maar het verbaast me wel dat ik zo ver geraakt ben dus dankjewel voor jullie stemmen op de TH awards (:
Er volgt deze week nog een hoofdstuk (;
groetjes magiclove

Jullie hadden nog even met Jaimy gepraat en waren dan doorgegaan naar de kassa. Tom had de zakken in de koffer gedaan en ging naast je zitten op de bestuurdersstoel. Jij: “Dat was raar.” Tom lachte eens. Tom: “Je hebt je tweede handtekening mogen zetten en dit is pas het begin.” Jij: “Raar maar waar weer in de supermarkt.” Tom: “Wie weet staat binnenkort iedereen daar dan.” Jij: “Haha het zal wel.” Je gaf Tom snel een kus waarna hij de auto opstartte en van de parking reed. Al snel kwamen jullie weer aan bij jullie thuis en gingen jullie met de boodschappen naar binnen. Je plaatste snel de dingen in de koelkast en draaide je daarna om naar Tom. Tom: “Kom omkleden.” Je voelde hoe hij je optilde en zo met je naar de trap liep waardoor je moest lachen. Jij: “Toooommm! Stop nu toch, straks vallen we!” Tom: “Ik zou jou nooit laten vallen mijn prinses.” Hij liep nu al iets voorzichtiger met jou in zijn armen de trap op en liet je voorzichtig neerzakken op het bed. Jij: “Ik dacht dat je me niet zou laten vallen?” Tom: “Dat heb ik ook niet gedaan.” Hij kwam lachend op je af en gaf je een duwtje waardoor je op je rug lag op het bed. Hij kwam bovenop je zitten en keek je lachend aan. Jij: “Tom, wat ben je van plan?” Opeens voelde je Tom zijn handen langs je zij naar je buik toegaan. Jij: “Dat kriebelt.” Tom: “Is ook de bedoeling.” Nog voor je Tom zijn handen kon wegtrekken, kietelde hij je al waardoor je in het rond spartelde en luid lachte. Jij: “Stooooopppp! Pllllllzz!!!” Na een tijdje hield Tom lachend op waardoor je terug op adem kon komen. Jij: “Dat was niet lief.” Tom: “Maar ik hou van je lach.” Jij: “Jaja.” Tom: “Echt waar.” Jij: “Slijmbal.” Tom: “Maar wel de jouwe.” Je voelde je hart smelten, je kreeg een grote glimlach op je gezicht. Jij: “Ah kus me dan toch gewoon.” Tom: “Ik dacht dat je het nooit zou zeggen.” Lachte hij. Je schudde lachend je hoofd waarna Tom zijn gezicht dichterbij kwam. Je drukte je lippen op de zijne en ging terug naar achter waardoor Tom nu helemaal over je heen hing. Na een tijdje stopte Tom de zoen en keek je glimlachend aan. Zo staarden jullie elkaar een tijdje aan. Jij: “Gingen we niet zwemmen?” Fluisterde je. Tom: “Hmmm ja, straks denken de jongens nog verkeerde dingen.” Je lachte eens. Alsof hij nooit zo dacht. Tom stond recht en trok jou overeind. Tom: “Maar dan moeten wel onze kleren uit.” Jij: “Echt, daar had ik nu nog niet zelf aan gedacht.” Zei je sarcastisch. Hij kreeg een grijns op zijn gezicht. Tom: “Zal ik je even helpen?” Hij beet sexy op zijn lip en ging al met zijn handen naar de zoom van je blouseje toe. Je voelde zijn handen je blouseje omklemmen en naar boven gaan. Hij trok het over je hoofd en liet het dan op de grond vallen. Hij kreeg een grote grijns op zijn gezicht en bekeek jou lichaam uitgebreid. Jij: “Kan je het zien?” Je zei het lachend en zag hem meteen enthousiast knikken. Jongens toch.

Reageer (3)

  • Luckey

    Tom ondeugend ben je
    Wel super lief hoofdstukje!!!!
    Snel verder please

    9 jaar geleden
  • KiliXxEagle

    oew Tom Tom, ondeugend knulletje. Kijk maar uit, dalijk bespringt hij je weer! ~wenkbrauwwiebel~

    snel weiter bitte! <3

    9 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaan

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen