Nu wil ik wel wat meer reacties... 'x -

NIGHT CALL ' -

Het feestje was afgelopen, Demi en matt gingen naar het huis hiernaast. Ik, mama en papa ruimden de tuin op en keken nog wat naar tv. Rond een uur of 8 ging de bel. Ik deed open -adoh- Het waren oma en opa om nog een cadeautje te brengen. Ze bleven nog tot 9 uur en besloten dan naar huis te gaan. Ik had een portefeuille (schrijft dat wel zo?) gekregen met 150€ in. Ik leek nu echt verwend, maar ze vinden dat ze me nooit genoeg kunnen geven. Om tien uur ging ik naar bed wan morgen zouden Demi en ik gaan shoppen. En dat kan heel vermoeiend zijn. Ik deed mijn ogen dicht en viel in slaap. Het moet al een uur of 3 geweest zijn, toen ik mijn gsm onder mijn kussen voelde trillen. Ik zag op de display dat het Matt was en nam op. Hij wou dat ik naar de appelboom in de tuin kwam. Het hek tussen onze tuinen had zijn vader weg gehaald toen we nog klein waren. Ik had een boxershort aan en een hemdje, dus deed ik daarover nog een witte sweatshirt. Ik stapte in mijn slippers en liep naar beneden. Ik ging door het schuifraam van de keuken, liep naar de appelboom en botste tegen Matt aan. Ik lachte, hij lachte. Hij nam me vast en kuste me. Hij deed zijn mond een stukje open en ik voelde zijn warme tong zoekend naar de mijne. Na een minuutje maakte ik me los uit zijn omhelzing en ging tegen de boom zitten. Hij deed hetzelfde en legde zijn hand op mijn been. "Je hoeft het Demi niet te vertellen, nachtelijke ontmoetingen zijn ook fijn." Lachte hij. "Ze moet het toch ooit weten?" mompelde ik moeilijk. "Ik ben haar grote broer, dus ik vertel het haar. Maar tot dan, is het ons geheimpje." Ik gaf hem een kus en beloofde dat het ons geheimpje was. Demi wist ook niet dat ik al 4 jaar verliefd op hem was. Ookal was ze mijn beste vriendin, zoiets kon ik gewoon niet zeggen. Hoi Demi, ik ben al vier jeer verliefd op je broer Matt. En gisteren zoende hij me. Dat vind je niet erg hoop ik. Ik liep terug naar boven en stapte in mijn bed. Matt.

Reageer (4)

  • Juvenile

    oke, ik loop achter. Ik loop altijd achter echt niet leeeeuk, grrrrrrrr. anyways, ik lees even door en die laatste reactie gaat lang worden. omdat ik dat eerst ookaltijd deed,;3

    1 decennium geleden
  • NIALLr

    Niceeee!! je kunt egt wel mooi sgrijve ;) maar dna meot je ook SnellVerder' gaan .. :D

    xx. Rebeccaa' <333








    p.s. 14/11/09 thebestdayofmylife

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    joehoeee, o zul je wel denken heb je haaaaaaar weeeer. :P
    lekkerpuh, ik ben nog steeds hyper, en heb genoten van dit hoofdstuk.
    en ik hoop dat je snel verder gaaaaaat. (:

    1 decennium geleden
  • Drake

    ik ga eens even een reactie schrijven,
    'nachtelijke ontmoetingen zijn ook leuk.'
    whehe, funny ;$
    maar je schrijft echt heel goed,
    en je verhaal is ook super leuk [aa]
    dus nu vind ik dat jij heel snel verder moet gaan, jaja 8D want dan ben ik weer helemaal happy. [aa] uhm, ja laat maar x3
    gheghe, sorry ;x
    heel snel verder. xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen