I fell for you ~216~
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
NAWHHH!!!! Dit is gewoon zo lief en schattig!! Gewoon te lief voor woorden!! Ik heb nu ook echt geen idee wat ik moet zeggen namelijk. Ik ben sprakeloos... gewoon zo lief...
8 jaar geledenArme Severus
8 jaar geledenGelukkig heeft hij Jess bij zich en gaat hij nu rustig slapen.
Ik lees eigenlijk niet zoveel engelse dingen, ik hou daar niet van. Praten en verstaan is geen probleem alleen lezen is zo irritant, aangezien ik snel lees en dat kan niet bij engelse boeke, daar moet je rustig en begrijpend lezen.
Maar het leuke is aan snel lezen en halve bladzijdes overslaan (dat doe ik onbewust!) is dat als je hem nog een keer leest, van die momenten hebt waarbij je denkt "hee! Dat had ik de vorige keer niet gelezen "
Severus, als je nog steeds problemen hebt moet je even een voorhamer vragen aan Jess en dan vragen of ze je knock-out slaat
Nee grapje, relax
Zennnnnnnnnnnnn
Everything will be okay
Aww zo schattig dit hoofdstuk. Ook wel een beetje erg voor Sev maar die 2 zijn zo een cuties bij elkaar.
8 jaar geledenIk hoop echt dat Sev zijn vader niet meer ziet of we hangen hem op als een pinata en dan mag Sev eens de kloppen uitdelen waarna zijn vader in Azkaban vliegt (en daar waarschijnlijk ook niet bepaald goed behandelt zal worden). Muhaha. (Ja ik heb stiekem keizer Kuzco nog eens gezien waar je ook een pinata scene hebt) ^^
Haha ik denk eerder dat mijn vriend het me zou verplichten om hem te knuffelen dan ;p Vroeger hingen er op de muren van mijn kamer echt super veel posters van bands, acteurs, ... En hij had eens voorgesteld om of een grote poster van hem te laten maken of over de gezichten dat van hem te hangen ;p heeft hij uiteindelijk nooit gedaan maar sinds de verhuis heb ik toch maar mijn posters in de doos gelaten (heb ook amper muren nu: 1 kant is enkel raam en de andere kant is enkel kast en dan nog eens 2 deuren voor de gang en gezamenlijke badkamer en van die laatste deur zie ik echt het nut er niet van in)
Oeh ik heb wel voorgesteld dat als hij een mancave zou krijgen dat ik er ook één wil, de womencave (en met mijn opleiding heb ik wel een grote ruimte nodig om alles te stockeren dus hang ik gewoon daar mijn posters. Muhaha 10 points for me! ^^
Snel verder!
Je verhaal is echt geweldig!