Foto bij Clubblad 1

Inleiding is er al!

Clubblad 1

Hallo allemaal! Ik stel me even voor. Ik ben Coco en ben 11, tja ik ben jong maar ik hou ervan om te typen/schrijven. Maar ik wil advocaat worden en dat heeft maar een kwart deel van typen/schrijven haha. Ik hou van nieuws over brengen dus dat doe ik hier ook in! Maar ook van andere leuke dingen! Dus dit clubblad word echt niet saai.

Je leest hier het nieuwe clubblad! Wil jij weten wanneer er nieuwe komen? Word dan abonnee, maar dat hoeft niet. Elke dag komt er een nieuwe! Ik heb ook weer niet zoveel inspiratie maar ik probeer dit leuk te houden! Heb je klachten? Of iets anders? Stuur me een privébericht!

Ik wil graag een mascotte hihi! Willen jullie dat ook? Reageer dan even! Of stuur een privébericht! Hier kan je uitkiezen: Chanel de kat. Lex de hond. Pippa de muis. Felix het hamster of Kneusje het konijn.
Dus reageer even als je wilt, zoja zet er ook bij welke!

Het weer:
Morgen word het hetzelfde weer als vandaag! Dus lekker mooi :) wel iets kouder dus je moet wel met een jasje aan lopen. Maar pas op! In Den Helder word het wel koud daar word het 9.5 graden.. en 83% vocht! En er is ook wind. Maar over bijna heel Nederland word het mooi weer! Dus leg je winterjas maar weer in de kast en trek je zomerjas aan!

Mop:
Twee nederlandse soldaten en 1 belgische soldaat willen drugs smokkelen over de grens. De eerste Nederlander sluipt over de grens. hij trapt op een takje en: kraaaaaaak.... de wachters komen uit hun huisje en roepen: wie is daar? woef woef, roept de soldaat. De 2e nederlander probeert het ook. hij struikelt over een boomwortel en: plofffff..... De wachters komen weer uit het huisje en roepen weer: wie is daar? woef woef roept de soldaat. Dan probeert de belg het. Hij stoot zich aan een tak en weer: kraaaak..... de wachters uit hun huisje en weer: wie is daar? Roept de Belg: nog een hond!
WAT IS DIE MOP GOED HE? Hihi

Weetje:
Wist je dat de olifanten in Indonesië kleiner zijn dan in Nederland? En kleinere oren hebben?
Ik weet dat omdat ik kwart Indonesisch ben :)

LAAT IETS ACHTER VOOR DE MASCOTTE WANT IK WIL GRAAG WETEN WAT DE MASCOTTE WORD!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen