5.1 Overwin de problemen
Snel ren ik met Pluisje in mijn armen naar boven, terwijl ik een paar flessen bier ontwijk. De eerste keer dat ik weer beneden wilde blijven eten en meteen wordt ik aangevallen. Het was ook in de eerste plaats geen goed idee om beneden mijn eten te gaan eten. Nu heb ik niks, want de helft ligt over de vloer. Dat maak ik wel schoon als mijn vader weer buiten westen is.
Gelukkig heb ik wel mijn boek nog kunnen redden. Als het zo door gaat heb ik hem morgen al uit. Natuurlijk weet ik al wat Edward in dit boek is, een vampier. Maar eigenlijk is dat wel belachelijk. Hoe kan hij nou een vampier zijn, want die bestaan gewoon niet, dat kan gewoon niet.
Mijn laptop had ik gelukkig al naar boven gebracht, dus ik kon even snel mijn mail checken. Meteen zag ik dat ik een mailtje had van Bianca. Met een glimlach opende ik het.
Angela,
Ik had geen tijd vanmorgen om je te schrijven. Ik moest Joshua ook al schrijven en mijn moeder was een klein beetje boos. Eigenlijk is ze boos op Jean. Hij was niet op de eerste dag van school gekomen. Je kent hem. Hij wilt iedereen laten zien dat hij anders is.
En hoe is het met jouw? Werkt je moeder nog steeds zo hard als toen ik er was en drinkt je vader zichzelf al dood? En hoe zijn die nieuwe mensen in het dorp, vind je ze aardig?
Love you
Bianca
Reageer (2)
Verder!
1 decennium geledenook al zo goed!
1 decennium geledenlove it:D
verder!!
xxxx