13.
Ik zwier nog een stukje online, gewoon omdat ik er zin in heb om er eentje te activeren. Hihi. Have fun ladies! Xx
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Hahahaha die shotjes Tequila lopen nooooooit goed af!
9 jaar geledenMaaaaaaaar ik hou echt van je verhaal!!
Xx
GOOD GURLS R BAD GURLS THAT HAVENT BEEN CAUGHT SO JUST TURN AROUND AND FORGET WHAT YOU SAW!
9 jaar geledenOke mijn innerlijke moeder komt even in me naar boven. Laureen jongedame, wat bezielt je om wodka met RedBull te drinken, dat is zóóóó slecht voor je en dan ook nog 2 sterke dranken drinken man man man.
Hahaha, haar ouders zullen helemaal ape shit gaan als ze haar zo dronken zouden zien.
Door dit hoofdstuk heb ik zó veel zin om uit te gaan en heel misschien als ik beter ben ga ik vrijdag uit WHOOOP.
Ik wil ook helemaal naar de klote gaan met 5SOS hoe geweldig zou dat zijn?!!
Ik wilde heel hard YAAAAAAAAAAS roepen maar ik zit nog steeds op de bank met mijn ouders in dezelfde kamer dus ik heb alleen gelukzalig gezucht en geglimlacht. Overigens klinkt het wel als een leuk feestje. Ik wil ook naar een feestje nu... Ugh wachten op het weekend.
9 jaar geledenBedankt voor het extra stukje, geniet van je avond (:
Maar nu kan ik geen kudo meer geven ):
9 jaar geledenSmooth use of lyrics there (;
Ik wil ook drunk 5SOS )):