Foto bij 12.

Dag schatje van patatjes, hihi. Ik heb een vraagje voor jullie. Ik hou er nl. Niet echt van om gedetailleerde 16+ stukjes te schrijven en als ik eerlijk moet zijn, lees ik ze ook maar snel snel bij andere stories. Nu is mijn vraag; willen jullie ee wel zo'n stukje in of niet? Super gedetailleerd zal het sowieso niet worden, maar ik wou het toch even vragen.
Fijne dag iedereen! Xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • VeerleClifford

    LOVE IT

    9 jaar geleden
  • Styles_

    Celien ik hou echt van je verhaal!!
    Snel verder!!
    Xx

    9 jaar geleden
  • kaleidoscoop

    Wat een eikel is Stephen omg. Mikey is zo leuk! Pfffffffft

    En zoals je zelf al zegt, je houdt niet zo van 16+. Als het eenmaal zover is dat het in het verhaal past, zeg ik ja, gooi het er maar in. En je hoeft het niet helemaal te beschrijven. Zeggen dat er kleren uitgaan en ze in bed belanden zegt al meer dan genoeg. Persoonlijk houd ik ook niet van 16+, zowel het schrijven als het lezen, dus ik snap je volkomen als je het weg laat! Doe waar je je goed bij voelt.

    Snel verder!

    9 jaar geleden
  • awsten

    Ik ben zelf niet voor 16+ dus ik snap je volledig :') & ik denk eerlijk gezegd dat het bij dit verhaal geen meerwaarde gaat zijn n.n

    9 jaar geleden
  • Monks

    Ahahaha beauty and the beast, dat soort dingen zeggen m'n vrienden en ik ook lololol.

    Over de 16+ stukjes. Je zegt al zelf dat je er niet echt van houd, dus dan moet je het niet doen. Het is jouw verhaal en als je het niet wil schrijven moet je dat ook niet doen. Je schrijft het voor jezelf en niet voor de lezers :-).

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen