Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 124

Hey lieve lezers
Sorry dat ik vorige week niet heb geschreven. Ik had een hele week zorgstage waar ik altijd vroeg voor moet opstaan en de stage is best vermoeiend dus viel ik elke keer vrij snel in slaap. Zaterdag moest mijn vriend ook basketten (helaas hebben ze verloren) en was het zondag Carnaval (: Volgende week heb ik enkel maandag les en dan terug stage, maar er komt zeker nog een hoofdstuk deze week (:

Groetjes magiclove

Je lag nog altijd in Tom zijn armen maar schrok op van een deur die dicht knalde. Tom trok je echter terug tegen hem aan waardoor je recht op zijn schoot viel en er een lachje op Tom zijn gezicht ontstond. Hij sloeg zijn armen om je heen zodat je niet meer weg kon. Niet dat je weg zou gaan, maar toch. Bill verscheen in de woonkamer en niet veel later kwamen ook Georg en Gustav binnen. Georg: “David wil je morgen spreken.” Tom: “Fijn voor hem.” Je draaide je hoofd naar hem toe en zag dat Tom terug boos begon te worden. Je wreef over zijn armen waardoor hij rustiger werd en nam je zijn handen vast. Bill: “Ik heb met hem gepraat.” Je keek Bill nieuwsgierig aan dit keer net zoals Tom. Bill: “Hij ging erover nadenken.” Jij: “Wel dat is toch een beetje goed nieuws?” Tom: “Dat wil niks zeggen.” Jij: “Niet zo pessimistisch.” Je porde hem in zijn zij waardoor hij even een stuiptrekking maakte. Bill: “Wat zeggen we dan?” Tom: “Alsof jij Annelies kan missen?” Bill werd hierdoor rood waardoor Georg moest lachen. Bill: “Nou ja zeg.” Hij ging dramatisch naast Gustav in de zetel zitten. Gustav: “Ik zou je toch excuseren bij David, hij was er niet echt mee gediend.” Tom haalde zijn schouders op maar knikte toen toch. Jij: “Oké maar nu even iets anders, wat gaan we doen aangezien we nu toch vroeger thuis zijn?” Bill: “Shoppen!” Meteen hoorde je de andere jongens kreunen. Tom: “Oh alsjeblieft niet.” Bill: “Wat dan?” Gustav: “We kunnen ook gaan zwemmen in de tuin, het is toch goed weer.” Georg: “Ja en barbecueën!” Tom: “Wel dat vind ik nu eens een strak plan.” Bill: “Maar?” Georg: “Bel Annelies op? Die zal vast wel mee willen zwemmen.” Meteen was Bill zijn pruillip weg en liep hij met zijn gsm weg, vast om haar op te bellen. Gustav: “Jongens, we moeten nog wel vlees gaan halen.” Meteen keek Georg naar jou en Tom. Jij: “Wat?” Georg: “Het is jullie beurt om naar de winkel te gaan.” Jij: “Ehm ik dacht dat ik meestal ging?” Meteen keek Georg je zielig aan. Jij: “Dat gaat je niet helpen.” Georg: “Maar ik heb geen zin.” Jij: “Oké dan maar dan ga jij volgende keer.” Georg: “Oké.” Jij: “Oh en jij maakt de barbecue klaar.” Georg zuchtte en keek Gustav aan. Gustav: “Hé ik ga het vlees al bakken.” En hij stak zijn handen verdedigend in de lucht. Je grinnikte even en keek naar Tom. Jij: “Gaan we dan?” Tom knikte en jullie deden dan maar terug jullie schoenen aan. Het was inderdaad warmer geworden want je kon perfect zonder jas rondlopen. Jullie stapten terug in Tom zijn wagen waarna hij vervolgens door reed naar de supermarkt die eigenlijk niet zo ver van jullie huis was. Achja lui zijn mag ook eens zeker? Jullie kwamen al snel aan in de supermarkt en je nam een mandje voor in de winkel. Jullie stapten hand in hand naar binnen. Jij: “We hebben eigenlijk niet gevraagd wat voor vlees ze wilden.” Tom: “Dan pakken we maar van alles mee.” Je haalde je schouders op en jullie stapten meteen door naar de vleesafdeling. Jullie namen een heleboel vlees en legde dat in het mandje dat Tom had overgenomen omdat het ‘te zwaar was’ volgens hem. Wat was het toch een schatje. Jij: “Kom dan halen we nog wat groenten.” Meteen betrok Tom zijn gezicht. Jij: “Ah kom op een beetje dan?” Tom: “Omdat jij het bent.” Je kreeg een grote lach op je gezicht en jullie gingen nu naar de groenten afdeling toe. Je legde juist de krop sla in het mandje toen je achter je hoorde “Zijn jullie het echt?” Je draaide je verbaast om en zag een meisje van ongeveer jou leeftijd er staan. Meisje: “Oh god, jullie zijn het echt. Ik ben zo’n fan van jullie!” Meteen keek je om je heen of niemand het gehoord had maar gelukkig was het vrij rustig in de winkel. Tom: “Wat is je naam?” Meisje: “Jaimy, zou ik alsjeblieft een handtekening en foto mogen?” Ze keek best wel zielig waardoor je meteen naar Tom keek en knikte. Tom kreeg een lach op zijn gezicht en knikte nu ook. Tom: “Waarom ook niet.” Ze gaf meteen een papiertje en een pen aan hem en hij kribbelde er zijn handtekening op. Hij wou het terug aan haar geven maar het meisje schudde haar hoofd en keek jou aan. Jaimy: “Zou ik er ook één van jou mogen?” Je keek haar verbaast aan. Jij: “Tuurlijk.” Je zette jou handtekening ook op het blaadje en gaf daarna de pen en het blaadje terug aan haar. Ze stak het meteen weg in haar tas en had een grote glimlach om haar lippen. Tom: “Kom maar op met die foto.” Enthousiast ging ze tussen jullie instaan en nam een paar foto’s. Jaimy: “Oh echt dankjewel! Ik vind jullie trouwens echt leuk samen en oh ik ben zo benieuwd naar de nieuwe cd!” Tom: “Binnenkort kan je hem kopen.” Haar glimlach werd mogelijk nog groter. Jaimy: “Ik ga voor je stemmen, je bent echt zo goed.” Jij: “Ehm dankje, maar je kan nog niet stemmen.” Jaimy: “Maar ik ben wel zeker dat je doorgaat dus dan kan ik wel stemmen.” Jij: “Wel bedankt.”




Een iets langer hoofdstuk om het goed te maken (:
@SUPPORTxBILL: dankje voor de kudo! dat betekent echt veel voor me (:

Reageer (3)

  • KiliXxEagle

    zo lief! En david is nog steeds een klootzak. (A)

    snel weiter bitte! :D xx (flower)

    9 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaaaaaaaaan gummibear kan ik mij een beetje afleiden

    9 jaar geleden
  • Luckey

    Omg
    Relax tom

    Tom is zo lief!!!!
    Die fan heb mazzel
    Super lief deeltje deeltje gewoon

    Snel verder please

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen