Foto bij 000

Vrolijk zaten Vanessa en Valentina in bad, te spelen met ieder een eigen bad eendje. Ze hadden de grootste fantasieën. Ze hoefde enkel elkaar aan te kijken en begrepen het al. Valentina lachte luid en spetterde haar zus nat.
"Oh Vanessa maak je zusje niet zo nat.", zei de oma van de meisjes. Grinnikend keken de meisjes elkaar aan.
"Ik ben Vanessa, oma", lachte ze.
Oma zuchtte en keek de meisjes streng aan. "Waag het niet je oma in de maling te nemen hoor."
De meisjes knikte lief en gingen veder met spelen. Ze waren zo identiek. Hun ogen, de haartjes, de vingers en zelfs de teentjes waren als twee druppels water.
Oma dacht aan de gedachten dat ze nog net twee waren en hun eigen taaltje hadden ontwikkeld. Ze murmelde aan een stuk door. Niemand begreep waar de twee het over hadden. Met de jaren die voorbij gaan zijn ze nu de leeftijd van zes jaar gepasseerd. Ze spraken nog steeds het taaltje, maar het werd minder. Nu kijken ze elkaar in de ogen en ze weten meteen wat ze bedoelen.
De twee speelde aan een stuk door met hun eendjes totdat oma zei: "Kom we gaan jullie afspoelen en afdrogen."

Reageer (1)

  • Sonyara

    whahaha super :P
    Echt wel ..

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen