Jongens zijn ingewikkeld. $

ROZE GLAZUUR ' -

Ik zat tussen Matt en Demi tijdens de taart en samen zongen we liedjes op de radio mee. Iedereen had zijn taart op en er was nog een stukje over. De met roze glazuur bedekte cake lag op een bordje in de zon. "Wie het laatste stuk wil moet er om vechten." Riep Demi. Ik en Matt keken elkaar aan. Ik greep naar het stuk maar Mat was me voor. Ik liep achter hem aan door de tuin en sprong op hem. Hij hong nu vol met taart. Ik lachte en kietelde hem, waarop hij een veeg glazuur aan mijn gezicht veegde. We rolden zowat heel de tuin rond tot ik echt helemaal vol hong en naar de keuken liep. Ik hoorde Matt achter me aan komen en hoopte zo dat mijn wens dit jaar uit zo komen. "Nu wil ik weten wat je gewenst hebt." lachte hij. Zijn perfecte gebit ontbloot. Schitterend in de zon die door het shuifraam scheen. Ik had al het glazuur al uit mijn gezicht en haar gekregen. Nu boven nog even een ander topje aandoen. "Ik moet even een andere tshirt aan gaan doen." Hij lachte. "Wacht nog even." Hij keek me geheimzinnig aan en begon de plakkerige cake nu ook van zijn gezicht te krijgen. Ik keek hem lachend aan en vroeg of ik moest helpen. Hij kwam dichter naar mij toe. "Of je mag helpen..." hij drukte zijn lippen tegen de mijne en legde zijn handen onderaan mijn rug. Ik hong mijn armen losjes rond zijn nek en genoot van het moment. We stonden achter de muur van de keuken dus niemand buiten kon ons zien. Ik hoorde het schuifraam open gaan en duwde hm van me af. "Waar blijven jullie nou?" Lachte Demi. "Ik kom zo, nog even een andere tshirt aandoen." glimlachte ik. Toen ze terug weg was gaf ik Matt een kus. "Mijn wens is eindelijk uitgekomen, na 4 verjaardagen." Hij lachte en ik bloosde. "Mag ik mee?" Vroeg hij toen ik naar boven liep. "Je mag al blij zijn dat Demi ons niet heeft gezien. En jij moet je eigen tshirt uitdoen in je eigen kamer." Ik glimlachte ondeugend en liep alleen naar boven. Dit is de beste verjaardag ooit, en ik liet me op mijn bed vallen.

Reageer (3)

  • Drake

    oké dit was leuk :')
    ze hebben eventjes gezoendddd. [aa]
    echt goed geschreven :'3
    en heeeel snel verderm
    maar ik heb geen inspiratie dus
    hij word niet echt heel erg lang ;x
    whehe, ik heb nu al niks meer te schrijven
    dus stop ik maar eventjes denk ik,
    snelverder.
    xoxo

    1 decennium geleden
  • Juvenile

    oehhhhh, ze hebben gezoend. Alleen snap ik de titel niet ;3? of ligt dat aan mij? ahahahhaha, maaar i don't care. Als je maar verder gaat =D

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    jeah, ik ben hyper en vind da jij verder moet gaan. (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen