Foto bij 46. Enchanted

• Ashton POV •


Liedje bij dit hoofdstuk: sobeautiful - Musiq Soulchild

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Monks

    Niet huilen, niet huilen, niet huilen, niet huilen, niet huilen!
    WAT HET IS BIJNA AFGELOPEN WUT WUT WUT WUT?!!!
    Ik vind echt dat je moet door schrijven! Ashton moet van die brieven af weten en ik wil gewoon leuke Poston/Pashton/Popston hoofdstukken en ik ben niet klaar om af scheid te nemen van dit verhaal DUS JE MOET DOORSCHRIJVEN!!

    9 jaar geleden
  • kaleidoscoop

    WOOOOOOOOOOOOOOH ik ga even heel hard janken van geluk.

    En sowieso moet je doorschrijven! Ashton moet toch weten waarom Poppy hem verliet? Hij moet de brieven lezen die ze naar hem heeft geschreven, horen hoe haar afgelopen 419 dagen gegaan zijn en andersom hoe Ashton zijn tijd zonder Poppy heeft weten te doden? Al doe je het in dit verhaal of maak je een vervolg, dat maakt niks uit. Als je maar niet stopt met deze heerlijke relatie want uuuuughhhh (fangirl moment ik weet niks meer te zeggen)

    9 jaar geleden
  • SayLien

    Ooh, wow. Ik had echt tranen in m'n ogen... :-)
    En blijf hier gewoon verder schrijven! Zoals jij schrijft gaat het absoluut niet te langdradig worden hoor. :-)

    9 jaar geleden
  • Styles_

    Gewoon verder schrijven :)
    Snel verder!!
    Xx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen