Chapter two' ---
Enjoy!
Lotte's PointOfVieuw
'Je kent Richard, hij is een loverboy, alleen ik hoop dat hij dit niet meent maar het gewoon zegt om je bang te maken.' was Rebecca's antwoord. 'Nou ik heb boeken gelezen over loverboy's, en die maken je echt af, die komen echt.' Zeg ik helemaal bang. In de verte hoorde ik geschreeuw van jongeren. 'Rebeccaaa! Hoor je dat? Volgens mij is dat Richard met zijn vrienden.' zeg ik nu helemaal in paniek. Ook Rebecca was even van haar stuk gebracht.
Rebecca's PointOfVieuw
Ik hoorde een vaag geschreeuw van jongeren. 'Rebeccaaa! hoor je dat? Volgens mij is dat Richard met zijn vrienden.' Zegt Lotte die helemaal in paniek is.
Ik weet even niet wat ik moet doen, stel je voor dat Lotte gelijk heeft, wat zouden we moeten doen? Denk ik in mezelf.
'Lotte, ik weet ook even niet wat we moeten doen, we moeten eerst maar eens zien of het Richard wel is, als hij het is, ja dan weet ik het ook niet.' Zeg ik radeloos. We gingen voor het raam staan en inderdaad, we zagen allemaal jongens waaronder Richard die nogal duidelijk te herkennen was. Ze lopen richting Lotte's huis. 'WAT MOET IK NOU DOEN?!' Gilt Lotte helemaal histerisch.
Reageer (2)
Verdr
1 decennium geledenwow heftigg snel verder!
1 decennium geledenXoxo.<'3