Foto bij ||27||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Writex83

    Rotzak!!! Je hebt het voor elkaar dat zelfs Eleanor je helpt terwijl zij met Louis is en dat terwijl je net
    nog ruzie hebt met Louis vanwege het feit dat je een shirt met lange mouwen aan hebt.
    Waarom snijdt Niall zich dan niet op zijn dijbenen??? Dan had hij dit kunnen voorkomen.
    En zelfbeschadiging is een soort verslaving en daar kan je echt niet zo 1,2, 3 mee stoppen.
    Daar is professionele hulp bij nodig, dus denk niet dat je gewoon iemand kan beloven om te stoppen.

    En Harry, je hebt dan iets verteld maar in dit geval mag je niks achterhouden. Je verslecht de boel voor
    Niall juist. Wil je dat hij beter wordt of niet???
    Nog steeds is er ruzie tussen Liam en Niall, maar weet hij überhaupt nog waar dat over ging?
    Schuif je trots opzij en zeg gewoon dat het je spijt. Want dat Sophia boos is, komt omdat zij alleen het
    verhaal van Liams kant kent en zij zal voor Liam kiezen.

    xxx
    P.s. ik heb een paar keer "gingen gaan" zien staan en dat kan niet. Je gaat shoppen of je ging shoppen.
    Beide woorden kun je niet in 1 zin zetten, dan klopt het niet meer.

    7 jaar geleden
  • xIsoldee

    crying.. Niall waarom voel ik zo met je mee..

    9 jaar geleden
  • Iluna

    Ooooh, wat een lief hoofdstukje!!
    Geniet van je weekje!!
    xxx

    9 jaar geleden
  • cloudydays

    El en Harry zijn echt heel lief voor Niall!!

    9 jaar geleden
  • NiallJamesPayne

    Oehhhh waar ga je naartoeee???

    Dit verhaal os op een positieve manier vaag!

    X

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen