Foto bij 06.

Mijn ouders zouden op de leeftijd van Laureen (16 jaar) ook zo reageren... Ze weet eigenlijk ook nog niet zo heel veel over hun he. Hoe zouden jullie ouders reageren? :-))
Enjoy! Xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • awsten

    Thehe Highlighter :') die heb ik ook ooit gebruikt in een verhaal hahahha het blijft geniaal :')

    Wel, ik weet niet hoe mn ouders zouden reageren aangezien ik ondertussen al 19 ben hahhaa :')

    9 jaar geleden
  • kaleidoscoop

    Ik had het hoofdstuk van gisteren helemaal niet meegekregen dus ik kon twee stukjes lezen hihihi.

    En ik snap Laureen's ouders wel. Het zijn 4 onbekende jongens en vooral als enigskind en als enige dochter kunnen vaders nog al beschermend reageren. Vooral als je bedenkt wat voor narigheid die avond daarvoor heeft plaatsgevonden. Haar vader is ook niet gek.

    Snel verder! Ik vind het ontzettend leuk!

    9 jaar geleden
  • Monks

    AWW de jongens zijn zo lief! En "Little one" laat m'n hart echt smelten ahaha.

    Mijn moeder zou niet zó overdreven hebben gereageerd als Laureen's ouders. Het enige wat ze zou vragen is "Wie zijn ze?" "Waar is het?" "En maak het niet te laat.", maar ze zou tenminste blij zijn dat ik al nieuwe vrienden heb gemaakt in plaats van dat ik 24/7 op m'n mobiel zou zitten.

    Ik dacht dus in het vorige hoofdstuk dat Laureen 18 was (idk waarom want er staat volgens mij in het eerste hoofdstuk dat ze 16 is maarja), dus daarom vond ik hun reactie overdreven want ik dacht zo van "maar ze is toch oud genoeg??"
    Maarja, anyhow. Superleuk hoofdstuk :-)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen