ik begin toch al haha [:
btw; Het gaat altijd Aline pov. zijn $'

IT'S MY BIRTHDAY-

Ik blies de kaarsjes uit en deed een wens. Ik wenste dat Matt me zou kussen. Dat wens ik al 4 jaar lang, elke verjaardag opnieuw. "Wat heb je gewenst?" Riep Demi luid. "Dat zeg ik toch niet." ik lachte en sneed een stuk taart af voor Demi, Matt, hun ouders en mijn ouders. Nu was het tijd voor de cadeautjes. "Oke, mijn pakje eerst." Matt stond al op om zijn rechthoek vormige cadeautje te halen. Toen hij terug was gaf ik hem een kus op zijn wang. Ik voelde mijn gezicht rood aanlopen en zuchte. "Vlugger!" riep iedereen ongeduldig. Ik lachte en scheurde het papier los. Het was een rood notitie boekje. Alleen ik, Demi en Matt wisten wat het was. Ik was super blij. Matt en ik schreven elke avond in ons dagboek. Soms schreef ik tekstjes voor hem, maar ik durf ze nog altijd niet tonen. "Super bedankt!" riep ik, en gaf hem nogmaals een kus. Van Demi kreeg ik een toiletzakje met mascara, lipgloss en eyeliner in. Onze ouders hadden samen een cadeau gekocht. Ik opende de enveloppe en las voor; "Liefste Aline, je weet dat Demi en Matt altijd met ons naar Californië gaan voor een maand. Dan schrijven ze je over de zoute zee, en de witte stranden. Over hoe ze uren in de zee zemmen en er dan helemaal gerimpeld uitkomen. Wel, nu mag jij het zelf meemaken. Het is pas over een maand maar we wouden het je nu al geven. Dit word de Beste-Vakantie-Ooit. De BVO zoals Matt het noemt. Veel kusjes, Ann, Peter, Mama en Papa." Mijn glimlach werd nog groter. Ik gaf iedereen een super dikke knuffel en een kus. Samen met mijn beste vrienden op reis naar Californië... Deze zomer kon niet meer stuk.

Reageer (5)

  • BieberSwag

    LOVEIT
    snel verder
    x

    1 decennium geleden
  • Juvenile

    oehhh i do it liken, ik neem na het volgende hoofdstuk even een abo (: !

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    yeeaaah, (aa)
    geweldig, snel verder astjeblieft?
    (:

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    vederxXx

    1 decennium geleden
  • Drake

    oké ik las hem net,
    en ik vind hem best wel amazing.
    gheghe, ik doe wel even abo [aa]
    okey, dus. x3
    xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen