Foto bij I fell for you ~215~

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Histoire

    Ik vind Jessica een goed neergezet personage. Ze heeft echt zo die eigen manier van doen.

    7 jaar geleden
  • Assietje

    Ik ben blij dat je je nieuwe laptop weer had. Niet dat ik er heeel veel van gemerkt had, maar op die manier heb ik wel lekker veel om bij te lezeeeeen!!

    8 jaar geleden
  • Cookienomster

    Ik ben heel nieuwsgierig naar het bezoek bij de ouders van Sev. Ik vind zijn vader echt een klootzak. Maar toch ben ik nieuwsgierig naar hoe hij zou reageren als zijn zoon ineens op zou dagen. Ik denk eerlijk gezegd niet dat Sev zich zou kunnen beheersen. Ik zou heel kwaad worden als ik iemand die mij jaren lang mishandeld zie.

    Kudo!

    8 jaar geleden
  • magiclove

    ja bij ons is het gewoon aso, tso en bso, hangt af van je interesses en kunnen. Eigenlijk kan je altijd je inschrijven in elke school die je wil op hoger onderwijs en in de universiteit. Alleen moet je vaak voor een aantal richtingen een proef eerst afleggen waar je een bepaalde score op moet halen.
    In mijn opleiding is dat niet zo, maar vallen er veel studenten tijdens het jaar af en vooral in het eerste jaar. Ik weet nog dat we met 120 begonnen en na de examens in januari bleven er nog maar een 70tal over. Van die hoop zijn er nu 20 afgestudeerd en zitten er nog een 20tal in hun deels laatste jaar omdat we een vak moesten meenemen van het vorige jaar.
    Ik moet zeggen ondanks dat mijn studie zwaar is vind ik het wel een super tijd omdat je veel vrijer en zelfstandiger bent.

    Haha stel je voor, arme Jess. Ik zie dan ook al het geschrokken gezicht van Sev voor me. (:

    Ik ben benieuwd naar een ontmoeting tussen Jess, Sev en de moeder van Sev. Dat die vader maar weg blijft want anders vliegen we met zijn allen op hem. muhaha ^^
    Waarom is Sev zo cute (: *zucht* Ik zou hem zo willen plat knuffelen, hoewel dat niet goed is omdat hij nu veel pijn heeft, dus Sev heeft die nog tegoed als hij beter is. (hopelijk komt dan niemand mijn kamer in om te zien hoe ik mijn computerscherm sta te knuffelen) ^^

    Snel verder
    haha weer een lange reactie maar toch iets minder lang dan vorige keer (:

    8 jaar geleden
  • EvilDaughter

    Eeh, zo gaat een boek lezen ook bij mij
    En dan word ik wakker met een waarschijnlijk kapot boek bij mijn kussen
    Jaaaa! Ga de moeder bezoeken!!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen