Foto bij ||26||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Writex83

    Ja, van alcohol kan je een volledige black out hebben. Maar hij vluchtte de badkamer in.
    En pas in de badkamer zag hij dat sommige wondjes open waren.
    Alleen hoe komt het dat niemand hem wilt helpen? Dat ze hem allemaal compleet negeren?
    Dus alleen Zayn en Harry doen redelijk normaal tegen hem. Trouwens, Niall overdrijft wat maar de echte
    'drama queen' is nog altijd Louis.

    Eleanor schijnt het te weten maar zelfs dan praat je er niet over. Niet met je vriendje of met iemand anders.
    Nee, dan praat je alleen met degene die hier last van heeft. Zorg dat Niall er over gaat praten want
    -hoe moeilijk het ook is- dat is wel de beste manier om je problemen te verwerken en met oplossingen te
    komen.

    xxx

    7 jaar geleden
  • cloudydays

    Goed stukje zoals altijd!
    En over de vragen.... Die zijn eigenlijk hieronder al gesteld.. Als ik nog iets bedenk, zal ik ze nog insturen!!

    9 jaar geleden
  • Iluna

    Vragen aan jou:
    1. Hoe zie je eruit?
    2. Wat is je droomjob?
    3. Wat is je favoriete hobby?
    4. Wat staat nog allemaal op je bucket list?
    5. Welke plek ter wereld zou je heel graag eens bezoeken?
    6. Vanwaar kwam je inspiratie voor dit verhaal?
    7. Schrijf je al lang, of pas vanaf je Quizlet ontdekte?

    Vragen aan Niall:
    1. Waarom ben je steeds zo onzeker? Je bent een fantastische jongen!
    2. Hou je van Zayn? Of heb je enkel gevoelens voor hem?
    3. Wil je Harry's hulp alsjeblieft aanvaarden, dat je snel terug beter wordt?
    4. Mag ik je een knuffel geven?

    Vragen aan Harry:
    1. Wat dacht je toen je ontdekte dat Niall aan zelfverminking deed?
    2. Zal je hem blijven helpen, ook al maakt hij het je moeilijk?
    3. Wil je met me trouwen? Alsjeblieft?

    Vragen aan Zayn:
    1. Heb je gevoelens voor Niall of speel je enkel met zijn gevoelens?
    2. Wil je alsjeblieft heeeeel lief zijn voor Niall?
    3. Mag ik ook een knuffel van jou?


    Suuuuuuuuperhoofdstukje, trouwens! Maar ik vind het nog steeds zo zielig voor Niall! :(
    Ik heb echt medelijden met hem!
    xxx

    9 jaar geleden
  • NiallJamesPayne

    Vraag 1: waarom niet vandaag nog een stukje?!? ELIEN PLEAAAAASSSSSEEEEEEE

    Oke next Question

    Vraag 2: weten wij(als lezers) wat er met niall gebeurd is???? Of niet. Want ik heb het idee dat ik iets gemist heb ofzo.... Of is daf niet zo??

    Vraag 3: oke dit is niet echt Eem vraag maar meer een bevel; niall ga weer gewoon eten!! Je bent geen dramaqueen!!! Ga naar Zayn, zoen die gast en TELL hem you love him en dan worden jullie saampjes gelukkig!!

    Oke

    Vraag 4: aan jou elien, waarom iedere keer die cliffhangers?!? Ja oke ik weet het antwoordt eifenlijk al wel maar waarom doe je het iedere keer?????

    X

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen