3
Samen met mijn moeder was ik het avondeten aan het maken, op zondag eten we altijd gezamelijk, een soort raditie van ons gezin denk ik. Ik had harry vandaag niet meer gezien, waarschijnlijk was hij druk zijn kamer in te richten. Zachtjes neuriede ik mee met het liedje dat op de achtergrond speelde. Morgen begon school weer en van wat ik er van begreep zouden Harry en zijn vrienden bij ons op school komen. Ik had nu al geen zin in alle aandacht die ze zouden trekkken en aangezien Harry bij mij in huis verbleef zou ik heel wat vragen kunnen verwachten. Het liefst bleef ik een beetje uit de spotlight maar dat zou nu wel lastig worden. Het idee dat een wereldberoemde jongen voor een jaar in mijn huis zou verblijven begon me steeds minder aan te staan. Ik hoorde een deur opengaan en daar kwam Harry binnenlopen, hij had een ander shirt aan gedaan en liep in een trainingsbroek. Zijn krullen zaten nog steeds even perfect als eerder wat me mateloos irriteerde want met mijn eigen haar kon ik meestal maar weinig beginnen. Hij zei vriendelijk gedag en begon een gesprek met mijn moeder waarvan ik de meoite niet nam om het te volgen. Langzaam begon ik de tomaten te snijden en dwaalden mijn gedachtes af naar alle mogleijke scenario's die er zich morgen op school af zouden kunnen spelen. Ik werd echter weer bij de les gebracht door een velle pijnschuit die door mijn vinger trok, ik had mezelf gesneden met het mes en mijn vinger behon hevig te bloeden. Snel liep ik naar de kraam om het bloed weg te spoelen, mijn moeder kwam bezorgt achter me staan. 'Wat ben je toch ook omhandig, dit gebeurt wel vaker' legde ze Harry uit. "Ja mam, ik weet het' antwoorde ik geirriteerd. Opeens voelde ik een hand op mijn arm die me zachtjes omdraaide, Harry had de pleisters gevonden en deed er zachtjes één om mijn vinger. Zachtjes raakte zijn hand de mijne en ik voelde een klein schokje door mijn vinger gaan. Ach dat zal wel door de snee komen, toch?
Reageer (1)
ABO!!
9 jaar geleden