Foto bij 2

Voor mijn gevoel haalde hij zijn ogen veel te snel weg van die van mij. Dit gaf me wel de kans om hem beter te bekijken. Hij had sexy zwarte krullen en een redelijk gespierd figuur. Er hing een scheve glimlach om zijn perfecte lippen en die ogen daar kon je in verdrinken als je dat wou. Blijkbaar was ik een beetje aan het staren want mijn vader kuchte. Anne, dit is Harry zei mijn vader, hij komt een tijdje bij ons wonen want hij wil zijn school afmaken voordat hij verder gaat met zijn carrière. Carrière vroeg ik verbaasd? Ja hoorde ik een hese stem opeens zeggen, ik draaide mijn hoofd en zag dat de woorden uit de mond van Harry kwamen. Ik zit in de band One direction, eigenlijk zou ik samen met de rest in een appartementje gaan wonen maar we hadden het iets te bond gemaakt en nu heeft onze manager besloten dat we allemaal in een gezin worden geplaatst. One direction, One direction? Wacht die band kende ik wel! Maar jullie zijn wereldberoemd vroeg ik eigenlijk meer aan mezelf dan aan Harry. Ja, dat zijn we inderdaad zei Harry die een beetje moest lachen om mijn opmerking. Ik voelde dat ik rood werd beet op mijn lip, dat deed ik altijd als ik zenuwachtig was. Ik voelde hoe Harry’s ogen over mijn lichaam gleden, ik vond de situatie nu toch wel een beetje ongemakkelijk worden. Gelukkig had mijn moeder het door en zei snel; kom Harry dan laat ik je je kamer zien! Ja is goed en met mijn moeder voorop en daarachter mijn vader liepen ze de deur uit. Voordat Harry de deur uit liep keek hij nog snel eventjes achterom en knipoogde om me vervolgens verward achter te laten. Zuchtend zakte ik in de dichtstbijzijnde stoel om de situatie eens goed te overzien. Ik bedoel je krijgt niet elke dag te horen dat een beroemdheid voor een jaar bij je intrekt. Niet dat ik er erg blij mee was, jongens zorgden alleen maar voor problemen en die kon ik er nu echt niet bij gebruiken na alles wat er gebeurd was. Nee, ik zou me niet laten inpalmen door deze jonge ster, dat wist ik zeker.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen