09
20-02-2015 10:00
'Happy birthday to you! Happy birthday to you!' Hoor ik Jasmin zingen. Ik trek de deken weer over mijn hoofd. 'Please Jasmin, spaar mijn oren en hou op!' zeg ik lachend. 'Maar het is je verjaardag schatje! Dus wees niet zo chagerijnig en sta op!' 'Oke, oke..' Ik stap mijn bed uit en loop naar beneden. Tot mijn vebazing is de hele woonkamer versierd en liggen overall cadeautjes verspreid. 'Waarom... Waarom zo uitgebreid?' Vraag ik. 'Je word 18 sweetie, dat kan ik toch niet zomaar voorbij laten gaan!' Roept Jasmin uit. Ik kijk haar lachend aan. 'Je bent een gestoorde gek ook!' en ik geef haar een zoen.
20-02-2015 17:10
'Schat!' Mijn moeder roept. 'Wil je even naar de winkels in het dorp, we moeten nog een aantal dingen halen voor het eten?' 'Is goed!' en ik ren naar beneden. Ik krijg geld wat geld toegestopt en mijn moeder geeft me een zoen. 'Als je nog wat geld overhebt haal dan maar wat lekkers voor jou en Jasmin vanavond.' en ze geeft Jasmin een knipoog. 'Dan zal het wel wat langer duren.' begin ik 'Want ik ben beroerd in kiezen!' zeg ik lachend. Ik loop naar de deur en doe mijn jas aan. 'Kom je, Jasmin?' 'Eh, nee, Jasmin moet mij nog helpen met een paar dingen, ga maar lekker, dan ben je eerder terug!' en zo duwt mijn moeder me met longboard en al de deur uit. Met een verbaasde blik blijf ik voor de dichte deur staan. Nou ja, het zal wel.
20-02-2015 18:00
Als ik uiteindelijk weer voor mijn deur sta hoor ik allemaal gemompel. Wat is er allemaal aan de hand. Ik druk op de deurbel en hoor Jasmin schreeuwen. Gek wijf. Dan gaat de deur open en staat Jasmin met een triomfantelijke grijns naar me te kijken. Ik loop verward naar binnen maar zie niks. Dan ineens hoor ik een gitaar. Daar op de bank in de hoek, zit Niall.
You're 18 and still beautiful,
Gorgeous and wonderful.
Never saw someone as pretty as you,
And i'm never loved someone like I love you.
Loved you once,
Love you stil,
Always have,
And always will.
Ik krijg spontaan tranen in mijn ogen. Ik ren op hem af en geef hem een zoen. Dan kijk ik Jasmin aan. 'Hoe heb je?' vraag ik. 'Leg ik zo wel uit..' Ineens komt iedereen vanachter de bank vandaan springen. 'Surprise!!!' En er vallen allemaal ballonnen en slingers. Ineens begint de muziek te spelen en dreunt Maroon 5 door de speakers. Ik ren op Jasmin af en geef haar een knuffel. 'Bedankt' fluister ik in haar oor. Ze geeft een knikje en loopt daarna naar Niall toe. 'Dus jij bent Niall?' Vraagt ze. 'Ja dat ben ik, de enige echte, 365 dagen per jaar!' Zegt Niall met een glimlach. Hij legt zijn arm over mijn schouder en drukt me even tegen zich aan. Wat een heerlijk begin van de avond!
20-02-2015 22:45
'Zullen we Truth or Dare doen?' Roept Jasmin ineens. Iedereen stemt in en even later zitten we met z'n allen op de grond. 'Truth or Dare Katy?' Vraagt Jasmin gelijk aan mij. Ik neem de veilige weg 'Truth.' 'Als je zou moeten kiezen tussen Niall nooit meer zien of nooit meer naar Nando's mogen gaan, wat zou je kiezen?' Ineens hoor ik Niall in mijn oor fluisteren: 'Hou jij ook zo van Nando's?' 'Niet meer dan van jou.' Fluister ik terug en geef mijn antwoord. 'Dan zou ik liever nooit meer naar Nando's mogen gaan, want ik kan niet zonder Niall!' en ik geef hem een zoen. ''Awhh' Hoor ik iedereen zeggen. 'Truth or Dare Niall?' en ik kijk hem uitdagend aan. 'Dare' 'Zeg dat je meer van mij houdt dan van eten of slapen.' Ik zie hem nadenken. 'Ik zei Dare, geen Truth.' en hij bloost een beetje. Ik moet lachen en geef hem weer een zoen. 'Hey, als jullie elkaar willen aflebberen doe dat dan boven en niet hier!' Hoor ik Liam lachen. 'Is goed!' zeg ik lachend en ik loop met Niall naar boven. 'Hou het wel een beetje rustig daar he!' Horen we Harry nog reopen en vallen lachend op mijn bed.
Reageer (2)
Jaa het moest rijmen
9 jaar geledenHappy birthday to you!
9 jaar geledenYou're 18 and still beautiful,
Gorgeous and wonderful.
Never saw someone as pretty as you,
And i'm never loved someone like I love you.
Loved you once,
Love you still,
Always have,
And always will.
Echt alsof het is dat als iemand 18 wordt dan lelijk wordt.