Foto bij Chapter one' ---

Dit is deel 1. whoooo =)
I hope you like It <3

Wrote by Lotte and Rebecca

reactions?!

Lotte's PointOfVieuw

Ik loop samen met Rebecca naar onze lockers om onze spullen te pakken en jassen aan te trekken.
Rebecca zou vanmiddag met mij mee naar huis gaan om me op te vrolijken, omdat ik Richard, die inmiddels mijn ex-vriend is, heb gedumpt.
De reden waarom ik hem heb gedumpt is: omdat hij aan de drugs en alcohol zat en daarnaast mij ook nog eens slecht behandelde, wat hij me aandeed? Echt, dat wil je niet weten, hij sloeg me, drukte zijn sigaretten op mij uit, wilde geld van me, als hij dat niet kreeg, zou er iets met mijn familie gebeuren. Kortom, hij is dus een loverboy, en daar ben ik pas laat achtergekomen.
Ik dumpte hem wel zoals je het moet doen, face to face, ook al had hij de botte manier verdient.
Ik dumpte hem, en het laatste wat hij zei tegen mij vergeet ik nooit meer en daarom ben ik ook wel een beetje bang. 'Je bent nog niet van me af, ik maak je kapot, ik vermoord je.' Gaat het door mijn hoofd heen.
Als we bij onze lockers zijn open ik het deurtje van mijn locker en zie daar nog steeds een foto van mij en Richard hangen, ik krijg tranen in mijn ogen, maar gelukkig was het voorbij. Ik pak de foto, scheur hem doormidden en gooi het daarna in de prullebak, weg ermee!. Ik stopte een paar van mijn boeken in mijn locker en haal mijn jas eruit, nog steeds denk ik aan die foto, met een zucht doe ik mijn lockerdeurtje dicht. Als ik mijn jas aan heb, en ik zie dat Rebecca er ook aan komt lopen, lopen we samen door naar de fietsenstalling. We pakken onze fietsen en fietsen naar mijn huis toe. Zoals ik al dacht, zijn mijn ouders nog aan het werken. Ik loop naar de poort toe en open die, direct loop ik verder naar de achterdeur die ik vervolgens ook open maak. Als ik binnenkom, hang ik mijn jas op en doe mijn schoenen uit. Terwijl ik nog even drinken ga pakken loopt Rebecca alvast naar boven toe. We maken eerst snel ons huiswerk af en als we dat af hebben zet ik mijn computer aan. Ik meld me aan bij msn en open mijn mailbox. Als ik kijk naar mijn ongelezen e-mails zie ik dat ik er heel veel van Richard heb. Snel verwijder ik ze en merk dat iemand op msn wat tegen mij zegt. 'Richard' staat er. 'Nou, open dan!' hoor ik Rebecca zeggen. Ik klik op het balkje en lees wat hij gezegt heeft. 'Oh my god!' komt er dan uit mijn mond. 'Hoe durft hij dat te zeggen! Alleen maar omdat ik hem dump wil die mij wat aan doen?!' vervolg ik mijn zin.

Reageer (1)

  • Favourite

    Yoeppi ^^ onze eerste deel :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen