Foto bij 2.2 To(get)her

We've reached 30! Yay! Thank you for your lovely comment!

De volgende dag werd hij opgehaald door een grote, zwarte Hummer waarin zowel Zayn als Niall al zaten. Hij nam plaats op een stoel en voelde hoe de auto weer verder reed, richting Harry's huis.
"You're looking better," complimenteerde Zayn hem, waarop hij even achterom keek naar zijn beste vriend. "I feel better," glimlachte hij. Want dat was ook zo, hij voelde zich stukken beter dan gisteren. Hij had nu een doel voor ogen en dat zorgde ervoor dat hij weer met een goed gevoel uit bed kon komen.
"Good!" Zayn gaf hem een bemoedigende klap op zijn schouder en Niall keek hem met een bemoedigende glimlach aan. De deur ging weer open en Harry verscheen in beeld.
"Hello there, it's a good day isn't it?" Grijnzend stapte de jongen in en nam met een tevreden zucht plaats. "Did you get laid?" Was Niall's opmerking waarop Harry's grijns groter werd.
"Yes and it was great. Emily really is a girl full of surprises." "Gross Styles." "There is nothing gross about talking to your friends about sex." Verdedigde Harry zichzelf tegen Zayn's opmerking. "I want to be able to look Emily in the eyes and I won't be if you're going to tell me about the stuff you do in the bedroom. So yes, it's gross." Harry schudde hierop enkel zijn hoofd en richtte zijn blik weer op Niall, waarna hij zonder woorden nogmaals uitsprak hoe goed het was.
"So what will today bring us?" Vroeg Harry toen in het algemeen. "We're going to have a talk about our next schedule, which will include talking about our new tour and new album." Antwoordde Liam. "Oh, and they got us another photoshoot which will be this week." Hij zag de teleurstelling en vermoeidheid door Harry's ogen sijpelen, maar reageerde er niet echt op. Ze waren allemaal moe en hadden allemaal geen zin in nog een druk jaar. Maar ze konden hun fans niet laten zitten. Daarbij hadden ze er wel plezier in als ze weer op het podium stonden en duizenden fans hadden die hun naam riepen. Voor dat gevoel, die blijdschap, daarvoor bleven ze het volhouden.
"They are probably going to give us more control on our schedule, so it's a good meeting." Deed Zayn een poging om Harry wat meer gerust te stellen. En het hielp, want er verscheen weer een glimlach om de jongen zijn lippen. "That's an idea I quite like. I must say I'm a bit nervous about touring while Emily stays here. I want to get it right, because this might be the girl I'll be spending the rest of my life with."
"Exactly what I'm here for as well." Beaamde Liam toen hij de woorden van Harry hoorde. De anderen feliciteerden hem met deze gedachte terwijl de deur weer open ging en Louis' hoofd verscheen.
"What are we congratulating Harry on?" Hij plofte neer in de laatste lege stoel naast Liam en keek hem vragend aan. "On thinking this might be the girl he'll be spending the rest of his life with." Meteen draaide Louis zich om en keek Harry met grote ogen aan. "You really think so? Lad, that's amazing!" Ook Louis feliciteerde Harry.
"He probably thinks it now because he got laid last night." Voegde Niall er met een lach aan toe. Hierop begon Louis te lachen en vulde het busje met zijn sprankelende aanwezigheid.

"So what are we going to do today?" Vragend keek Hailey hem aan. Hij wist een gaap te onderdrukken en richtte zijn blik weer op het plafond. "I'm fine with staying in bed for a day." Zijn hoofd draaide hij naar haar toe en hij zag nog net hoe ze lachend met haar ogen rolde.
"You, mister Payne, are no fun." "I don't intend to be either." Met deze woorden kwam hij overeind en sloeg zijn been over haar heen zodat hij met een knie aan elke kant van haar zijde boven haar zat. Hij hield haar armen boven haar hoofd door ze bij haar polsen vast te houden en keek haar triomfantelijk aan. "You're sure you don't want to spend the rest of your day in bed with me?" Hij knikte even naar zijn eigen lichaam en boog zich toen verder voorover zodat zijn gezicht vlak boven de hare hing. "Because I still wouldn't mind." Fluisterde hij met zijn ogen op haar ogen gericht. Hij zag hoe haar ogen begonnen te twinkelen en met een speels verlangen naar hem keken. Precies de reactie waar hij op had gehoopt.
"But of course, if you want to do something else, I'm okay with that too." Hij liet zich weer naast haar neer vallen op bed en deed alsof hij overeind wilde komen.
"Oh no, don't leave me hanging like that. I want to spend the day in bed with you." Ze had zich nu boven op hem neergezet en keek hem haast smekend aan. Deze blik veranderde al gauw toen ze doorkreeg dat hij enkel met haar solde. "You're a bad one, Payne."
"You love that." Bracht hij er tegenin. Hij sloeg zijn armen om haar middel en trok haar tegen zich aan. "You love me." Zei hij toen zijn gezicht weer vlak bij die van haar was.
"I do, I love you so much." Ze drukte haar lippen op de zijne en zoende hem zoals hij ervan hield gezoend te worden. Zacht, maar met een lichte pit erin. "It's a good thing I love you too then, Thompson." Glimlachte hij toen hij zijn lippen weer vrij had.


Een mapje werd hem overhandigd, net als de andere vier. Ze zaten in het bekende kantoor van hun management met tegenover hen hun manager.
"These are your schedules for now, it's mainly the tourdates and when rehearsals start. Please make sure you'll be at every rehearsal because we want to try something new." Hij liet zijn ogen over de regels glijden en de verschillende data die erbij stonden. Vrijwel meteen zag hij een datum die hij vrij wilde houden.
"I can't rehearse on the fifteenth of April, that's Hailey's birthday." Hij voelde de blikken op hem branden maar hij negeerde het. Hun manager keek hem gepikeerd aan.
"Liam, we've talked about this, haven't we?" Hij kreeg een beschuldigende blik toegezonden, maar deze schudde hij van zich af. "I'm not asking for a week off, just a day. The fifteenth of April is important to me, okay? Hailey is important to me. I'm not going to let you take her away again. I couldn't handle it. If you want a One Direction without me, that's fine. Because I need Hailey in order to be here, okay? So don't tell me to do stuff when I can't. Don't threaten me, because I'm better at it." Hij verhief zijn stem en voelde alle opgekropte woede omhoog komen. Misschien was het niet eerlijk, maar hij was kwaad. Iemand moest de klap opvangen, dus het kon net zo goed zijn manager zijn.
"Liam, calm down. I'm sure they will figure something out." Hij voelde hoe Zayn zijn hand troostend en kalmerend op zijn rug legde. Meteen werd hij rustiger en richtte hij zijn blik op de bruine ogen die hem bezorgd aankeken. "They're not our enemy Liam, you know that." Fluisterde Zayn hem toe, hard genoeg zodat hij het kon horen maar niet hard genoeg zodat de rest het kon horen.
"I'm sorry, it's just that I need that day off, please.." Hij keek smekend naar zijn manager, die ingevend zuchtte.
"Alright, if it means that much to you we will change the date."

Reageer (3)

  • Peperoni

    Oh Zayn, je bent een amazing vriend. Ik wil een Zayn. Ik blijf her herhalen: IK HOU VAN JE VERHAAL.

    9 jaar geleden
  • 160917

    Awh Liam toch, zal ik je even huggen?

    9 jaar geleden
  • Culloden

    My god, I really hope Hailey is going to change her mind because this boy is absolutely desperate for her. He deserves a happy ending, be it with her or with someone else.
    Lovely chapter again. (:

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen