Foto bij I fell for you ~214~

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Histoire

    Gelukkig dat ze er zo positief op gereageerd heeft. Ik denk dat ik toch meer moeite zou hebben gehad met die moordenaarsscène. Des te beter voor hem.

    7 jaar geleden
  • Assietje

    Nahh, dat derde jaar komt helemaal goed!! Echt wel!! En graag gedaan, trouwens, denk ik.

    Maar nog meer: HEEEL ERG BEDANKT VOOR DEZE GEWELDIGE HOOFDSTUKKEN EN DIT GEWELDIGE VERHAAL EN ALLES EN ALLE GEWELDIGHEID VAN ALLE HOOFDSTUKJESS!!

    Xx

    8 jaar geleden
  • Nathasjaaa

    Nahw, so cute (H)

    Ik ben zooooooooooo happy dat Sev het eindelijk heb laten zien.
    Nu valt er een last van mijn schouders af, want ik weet het ook!

    SOO HAPPY ME!(yeah)(yeah)

    En gefeliciteerd met je 2-jarig jubileum van deze superstory!

    8 jaar geleden
  • Cookienomster

    Gefeliciteerd met de story!

    Ik snap Sevvie wel, het is absoluut niet leuk als iemand je boeken afpakt :/ zeker als je ziek bent en verder niks te doen hebt. Maar ja Jes doet het voor zijn eigen bestwil dus dan mag het.

    Wacht... gisteren was Severus Snape jarig (instagram stond er vol mee) dus je story bestaat 2 jaar op de dag dat Sevvie jarig is!!

    Kudoooo

    8 jaar geleden
  • EvilDaughter

    Ik vind het jammer dat ik hem vandaag pas lees :(
    En over dat nieuwe hoofdstuk, ja ik wacht tot je gereageerd hebt :P
    Ik vind het zo zielig voor Severus!
    Je kan toch oom rust nemen als je een boek leest, althans, dat zegt mijn moeder en ik geloof haar wel.
    Ik ga geen vwo doen, daar heb ik dus geen zin in, waarom vwo doen als ik al een boek heb uitgebracht en de uitgever en mijn hele kritiesche lerares nederlands het beide heel goed vonden? En vwo is niks voor mij, havo is het perfecte niveau voor mij :)
    Dus deze reactie is wat minder lang, maar als Severus een boek mag lezen geef ik je een kudo
    O wacht eens even, dat zal niet gaan omdat je al vooruit bent met schrijven en Severus dan geen boek kan lezen omdat je waarschijnlijk wat verder bent met vooruit schrijven dan ik ben xD
    Toch krijg je een kudo :)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen