I fell for you ~213~
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
Ja, ik zou er net ook een opmerking over maken (dat over twee dagen de story twee jaar bestaat) dus als je op 9 januari geen stukje plaatst, zou dat heel gemeen zijn,mmaar alsnog.
8 jaar geledenAlvast gefeliciteerd
Umbridge, Lockhart en Zac? Ooh jaah! En die stomme vader (
Ik heb 100% haat te verdelen over 4 personen.
Umbridge: 25% die komt nog niet in het verhaal voor, maar ga ik vermoorden, dus dat kan niet
Lockhart: 25% maar kan niet want die heb ik vermoord
Zac: 25% ik weet niet meer precies wie dat was, maar ik ga hem vermoorden mwouahaha, want hij is gemeen en ik haat hem dus die kan ook geen 25% haat meer krijgen
Sevvies vader: 25% + de overige 75% hmmm, jaa, die krijgt dus wel alle haat
O wacht eens even, James is er nog! Maar die is dood dankzij Voldie, dus dat gaat niet
Jep, alle haat gaat alsnog naar de vader
En ik weet dat ik een genius ben, want ik ga sev nu twee keer half dood knuffelen omdat hij eerst moest huilen en nu een gebroken neus en arm had.
O wacht eens even, twee keer een half is één dus dan knuffel ik hem dood! En dan is er weer een probleem vanwege de theorie (zie mijn reactie, op het vorige hoofdstuk) dat mijn story's dan niet bestaan en dat Violet niet bestaan en deze awesome story ook niet blablabla. Dus dan gaan we even kijken wat we dan gaan doen.
Hem twee keer een kwart dood knuffelen, dus dan is dat in totaal een helft dus dan knuffel ik hem alsnog halfdood om twee redenen.
Opgelost!
Ik heb gezeien dat je bij bent bij mijn story
En dit is alweer een lange reactie, maar jij reageert ook met lange reacties dus dan is het 50% mijn schuld, omdat ik allemaal logische theoriën (vast fout geschreven maar nou en) heb en dat is zeer belangrijk in de wereld van Quizlet. Theoretische reacties, ik doe alleen geen theoretische leerweg maar havo, dus daar ligt het niet aan. En het is 50% jouw schuld!
Zo nu ben ik wel klaar met reageren
Eigenlijk niet, je krijgt nog een kudo van me