040
Terwijl Harry zijn arm om me heen heeft geslagen staar ik naar de gracht voor ons. 'Hoe raar is het dat Gus Hazel op dit bankje slecht nieuws vertelde?' 'Heel raar Kayla, maar ik beloof je dat ik jou alleen maar goed nieuws vertel op dit bankje.' 'Is er goed nieuws dan?' 'Wij zijn samen, ik hou van jou en ik laat jou nooit meer gaan.' Ik draai mijn hoofd naar Harry en kijk hem diep in zijn ogen. 'Ik hou ook van jou Harry.' Hij drukt zijn lippen op die van mij en genietend sluit ik mijn ogen.
Al snel worden we gestoord door een paar meisjes die gillend Harry's naam roepen. Ik laat zijn lippen los en kijk hem met een glimlach aan. 'Ga maar, het zijn je fans en zonder je fans ben je niks.' 'Sorry, ik maak het goed.' Ik glimlach en knik waarna Harry opstaat en richting de meisjes loopt. Sommige meisjes kijken mij even aan maar de meeste richten zich dan weer op Harry, behalve het meisje met het korte blonde haar. Ik kijk haar aan en ergens komt ze me bekend van voor. Die grote bruine bambi-ogen omlijnd met oogpotlood en haar wimpers stijf van de mascara, haar licht-roze lippenstift en haar bollige wangen. Waar komt ze me bekend van voor? Ik weet bijna zeker dat ik vaker met haar gesproken heb, misschien zelfs wel over Harry? Dat kan toch helemaal niet? Ik zal het mezelf allemaal wel inbeelden. Misschien lijkt ze gewoon op iemand? Al zijn er niet veel mensen die zo'n prachtige grote ogen en bolle wangen hebben.
Naar een tijdje lopen de fans weer verder en komt Harry terug naar het bankje gelopen. 'Die blondine met dat kort haar, ik ken haar ergens van.' 'Misschien lijkt ze gewoon op iemand Kayla?' 'Nee ik weet het zeker, ik heb dat gezicht wel eens gezien.' 'Ze komt uit engeland dat was wel te horen aan haar accent. Misschien zaten jullie in hetzelfde vliegtuig?' 'Zou kunnen.' 'Ik weet het bijna zeker. Ah shit mijn telefoon gaat.' Harry vist zijn telefoon uit zijn broekzak. 'Hallo. Maar we zijn nog niet klaar. Herengracht. Ja tot zo.' Harry bergt zijn telefoon weer op en kijkt mij spijtig aan. 'De planning van de soundcheck is veranderd, we moeten over een half uur soundcheck. Het spijt me Kayla dit had onze dag moeten zijn.' 'Het is al goed. Was dat Paul?' 'Ja hij is hier binnen vijf minuten hij reed al in de stad. Zullen we nog even op het bankje blijven zitten dan?' Ik knik en in stilte kijken we naar de gracht voor ons, waar verschillende boten in te zien zijn. Sommige mensen zwaaien naar ons en dan zwaaien Harry en ik terug. Als we een tijdje zo zitten stopt er een zwart busje achter ons.
'Hey Kapyla en Harry gaan jullie mee? Het spijt me echt dat de planning veranderd is maar er is ook een meet and greet tussen gekomen.' 'Het maakt niks.' Harry klopt op Pauls rug waarna we in het busje stappen.
Precies 25 minuten later staan we midden in de arena. Harry op het podium en ik in de zaal. Naast me staan Lou en Eleanor. 'Hoe was jullie date?'
Vraagt Eleanor enthousiast en ik haal mijn schouders op. 'Het was ontzettend leuk en Harry is ontzettend lief maar we hadden wel een aantal keer last van fans. Ik hield me erbuiten en genoot van Amsterdam maar het is toch lastig. Ik ben gewend aan mijn privacy en nu worden we steeds lastig gevallen door fans. Het is niet dat ik zijn fans niet mag het is juist aan hen te danken dat one direction zo beroemd is maar ik moet er aan wennen.' 'Ik ken het, ik had op het begin ook veel moeite met de fans en nu soms nog maar ik leer er mee leven. Er zijn fans die denken dat ik ingehuurd ben door het management omdat Louis homo zou zijn en een relatie zou hebben met Harry. Daar krijg jij ook nog wel last van, weet dat wij er allemaal voor je zijn. Zolang je zelf maar weet hoe het echt zit komt het helemaal goed.' 'Bedankt Eleanor.' Ik glimlach naar de vrouw naast me en ze schenkt me een glimlach terug.
Er zijn nog geen reacties.