I fell for you ~211~
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Okee ik snap het helemaal , want jij hebt altijd zulke leuke reacties die me helemaal motiveren
8 jaar geledenIk heb nog 1 hoofdstukje op voorraad dus misschien worden het er binnenkort wel 4
Wat ik ga doen met kerst, hmmm
Eerste kerstdag hebben we een soort kerstdiner met de familie, iedereen neemt wat mee een salade ofzo
En tweede ketstdag gaan we misschien naar mijn oom want die is dan jarig
En wij gaan met oud en nieuw gourmetten
Okee, dan nu even over het hoofdstuk
Jeej, ik ben benieuwd naar de herinneringen van Severus, als die nu niet gaat terugkrabbelen en Jess is gewoon slim, want het is een win-winsituatie.
Jessica krijgt (waarschijnlijk niet alles) wat meer te weten over wat ze wil weten en Severus mag bij Jessica in bed slapen
Het heet in de ban van de weerwolf. De relaease datum is ergens eind januari (deze word bepaald als alles klaar is) het is een fantasy boek over een dorpje dat omringt word door een muur. Deze is gebouwd door de minister van buiten landse zaken. Volgens hem is het om hun te beschermen tegen de weerwolven in de het bos maar de dorpelingen hebben zo hun eigen theorie en gaan proberen weg te komen .
8 jaar geledenKerstavond heb ik bij de familie van mijn ma haar kant kerstdiner . 1e kerstdag ga ik met mijn vriend gourmetten samen voor eerst in ons huisje en 2e kerstdag eten we bij zijn ma (zijn pa is helaas overleden 5 maanden geleden )
Denk wel dat leuke kerst word
Ben alleen snik verkouden